Vulkaan Tungurahua in actie!

South America » Ecuador » South » Vilcabamba
January 7th 2011
Published: January 9th 2011

Hola allemaal, Eindelijk zijn we er weer met een update. Het heeft even geduurd door omstandigheden. Maar hier dan ons verhaal vanuit Ecuador. We beginnen in Vilcabamba, waar we het zo mooi vonden dat we er een maand een huisje hebben gehuurd. Vervolgens zullen we vertellen over Cuenca, een grote en moderne stad die we een week verkend hebben. En als laatste onze bijzondere avonturen vanuit Banos... Read Full Entry

Photos are below

WatervalWaterval
Waterval

Zie de man met het gele shirt voor de verhoudingen!

13th January 2011

Ik zit hier nou tijdens een tussenuur op mijn werk, jullie blog te lezen. Als ik naar links kijk kijk ik door een klein raam in een grijs betonnen muur, naar kale bomen naar een grijs grauwe lucht ik kijk door de regen naar drie hoog appartementen in de stad amsterdam.... Wat een heerlijkheid dan om jullie mooie foto's te zien en dan even een stukje met jullie mee te gaan, langs watervallen groene bomen mooie ervaringen en super uitzichten. Straks gaat de bel en zie ik die foto's nog even voor me!!! Alleen jammer dat ik niet die zon even kan voelen ;-) Veel liefs en knuffels
18th January 2011

Eindelijk weer toegekomen aan het lezen van jullie blogg. Leuk om te lezen dat het Merlijn ook zo goed bevallen is op de hike na dan in het slechte weer. Prachtige foto's weer en wat een ervaring zo'n vulkaan. Het begint nu wel op te schieten voor jullie. Nog ongeveer een maandje en dan weer terug. Zal heel anders zijn. Ben benieuwd of jullie het gevoel vast kunnen houden. De herinneringen in ieder geval wel. Geniet nog van jullie laatste maand. Liefs Willy

Tot: 0.277s; Tpl: 0.01s; cc: 16; qc: 62; dbt: 0.1859s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb