Torres del Paine

South America » Chile » Magallanes » Torres del Paine
February 4th 2010
Published: February 5th 2010

Beste allemaal, Eindelijk weer een computer kunnen vinden voor een korte samenvatting van onze avonturen hier. 😊 En avonturen hebben we zeker beleefd!! Puerto Natales Het verhaal begint met de voorbereidingen voor (eindelijk) onze eerste meerdaagse trektocht die we gemaakt hebben. Dit hebben we gedaan in het park Torres del Paine in Chili. Voordat het zover was hebben we onszelf een aant... Read Full Entry

Photos are below

VET COOL !!!
Ahoi daar ! Allereerst mijn complimenten voor de foto's !!! Er zitten ( nu al ) een groot aantal fotos bij die ik echt enorm mooi en goed genomen vind ! Ten tweede : Wat heerlijk om jullie avonturen te lezen !!! Samen met de foto's geeft het het gevoel er een stukje bij te zijn Heerlijk om op deze manier mee te mogen kijken over jullie schouders. Ten derde : WOW Roeland .... Staat je Goeeeed ! ;-) En ten vierde... waar is dat leuke hondje gebleven ? Heel veel Liefs, Knuffels en ( svp) nog veel meer onvergetelijke ervaringen ! -Frans
5th February 2010

Erg mooie foto's! Ga zo door! Hopelijk is de camera enigzins watervast met al die regen! Geniet van het avontuur en elkaar! Hoe is de chilleense keuken? X Sjaak

mooi!!!
Hoi Saskia en Roeland Wat een mooie foto´s allemaal en een mooie avonturen. Hoop dat jullie erg genieten want ik geniet van jullie verhalen. Groetjes Wanda
5th February 2010

Prachtig die zo heerlijk ontspannen verhalen; De prachtige foto's geven een mooi beeld van een toch wel heel koude wereld. Toch lijken jullie iedere dag te genieten. Hoe is het met vriendin Hond afgelopen? En hoe gaat het verder..... Heel veel liefs; we denken aan jullie!
6th February 2010

even wat laten horen.
Hoi Saskia en Roeland. Wat een geweldig avontuur en wat een mooie foto,s ook wij kijken geregeld en we vinden het leuk om jullie te volgen. wij hebben in Bulgarijen een halve dag een zwerfhond achter ons aan gehad het is wel gezellig maar hoe raak je zo,n hond kwijt dat is moeilijk. Zo te zien zijn jullie gek op beesten dat verhaal van die muizen ik zal geen oog dicht doen wij werden in Frankrijk een keer wakker en toen zat na een nacht regenen onze hele binnen tent vol met slakken . ook wij houden van kampren en avontuur alleen we hadden er veel eerder aan moeten beginnen maar de tijd was anders en je weet het zelf een druk gezin met 4 kids en nu kan het maar zo als jullie het doen dat kan niet meer. In Australie hebben we wel zonder tent buiten geslapen in een swaeg een dat vond ik geweldig rond een kampvuur we zijn toen een week met de back packers mee geweest. geweldig. Zo ik stop ik ge dinsdag met je moeder na genietenen even met die kleine rakker spelen want die komt altijd mee. Groetjes van A3 En Evert van Dijck.
10th February 2010

GEWELDIG!!!
Hoi Sas en Roel, wat heerlijk om jullie verhaal te lezen. Mooie fotoos ook! Frans is helemaal in zijn nopjes als hij de fotoos ziet. ja, waar is die hond gebleven?? We zitten hier weer in een witte wereld, ja het houdt niet op. Maar jullie hebben het ook koud daar. Ga vooral door met enorm genieten!!!!! Liefs, Nell.
12th February 2010

van Ian
Ik vind het jammer dat jullie weg zijn... ik hoop maar dat ik gauw 6 ben dan komen jullie weer dan ben ik wel blij... Ik vind jullie verhalen wel erg mooi en jullie foto's ook. Ik ga een andere keer ook verhalen met foto's voor jullie maken. ik vond de rotsen en bergen het aller mooiste. Ik moest lachen om de muizen..... Dit was van Ian Doeiiiiiiii
12th February 2010

Cool
Hey Roel en Sas! Vandaag maaris de tijd genomen om even jullie blog te bekijken:) Ziet er echt goed uit, word erg jaloers als ik de foto's en verhalen lees! Jullie hebben het vast wel naar jullie zin, geniet ervan en pas op met de bakken emmers water dat uit de lucht valt dan maat ;) Gr, Nick
13th February 2010

Ik word er stil van
Al een maand voorbij, wat gaat die tijd toch snel! Goed om te lezen dat jullie het leuk hebben, hopelijk blijven de muizen de verdere reis op afstand. :)
13th February 2010

hai there
hoi sas en Roel wat een gave foto's. Het lijkt me prachtig om daar rond te struinen, maar met zo'n klere rugzak niet en ook die kou of valt dat mee? Heel veel plezier en genieten doen jullie zelf wel groet Anja
15th February 2010

PRACHTIG!!!!!
Hallo Saskia en Roeland, Bedankt voor jullie mooie verhalen en wat hebben jullie prachtige foto's gemaakt. We kunnen ons voorstellen dat jullie even moesten wennen maar als we al dat moois zien moet dat lukken. Wat een prachtige natuur en een heel lief hondje!!!! We wensen jullie nog een goede reis en blijven jullie volgen. Hartelijke groeten Hans en Mariette
17th February 2010

Wauw! meer hoeven we niet te zeggen! Dikke knuffels van ons!!! Liefs Amy en Remco
19th February 2010

jaloers
hoi Roeland, eindelijk tijd om je te schrijven. Als ik al deze mooie verhalen en foto's lees/zie, zou ik zo weer daar naar toe willen gaan. Het blijft een fascinerend, geweldig land!! Heb je ook een stempel van FIN DEL MUNDO in je paspoort laten zetten (leuke herinnering/souvenir). Heb je ook een bever-tocht gemaakt in Ushuaia (vond ik erg leuk)? Nou, ik ben heel erg benieuwd wat jullie nog gaan doen. Heel veel plezier en ik zal maar niet de groeten op de radiologie doen hé(hahahahahah). groetjes Quen
26th February 2010

Fantastisch
Hoi Saskia en Roeland, Prachtige fotos en een fantastisch verhaal om te lezen. Ylva kijkt zo'n beetje elke dag of jullie er een nieuwe blog op hebben gezet (en wij kijken stiekem mee!). Een hele goede reis verder! groetjes, Elly

Tot: 0.145s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 57; dbt: 0.0968s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb