Dutch connection in Torres del Paine

South America » Chile » Magallanes » Puerto Natales
February 6th 2007
Published: February 7th 2007

Ik ben maar weer eens richting Chile gegaan, Puerto Natales om precies te zijn. Gaat lekker zo met die stempels in het paspoort, en toch nog steeds maar 2 landen bezocht! Puerto Natales is de uitvalsbasis voor het Nationale Park "Torres del Paine". Daar kan je weer meerdaagse trekkings doen langs gletsjers, bergen, waterfallen, etc. Eerst moest ik maar weer eens op zoek naar een hostal in Puerto ... Read Full Entry

Photos are below

Celebration dinerCelebration diner
Celebration diner

And afterwards to the Chil@ bar!!!
Groot nieuws!!!!!Groot nieuws!!!!!
Groot nieuws!!!!!

Johnny Jordaan is niet dood, hij leeft stilletjes onder het pseudoniem Jorge Jordan als loodgieter in Punta Arenas. Ik heb meteen Prive en Story gebeld.

10th February 2007

mooi verhaal
Zo, dat is nog eens een leuk verhaal. Wat was het mooi daar he? Moeten in Nederland maar eens een biertje gaan drinken en nog maar eens de avonturen overdenken. Trouwens weet je hoe het met annerieke is afgelopen. Heeft ze de enkel kapot? Veel succes nog, Hoite en Haike
11th February 2007

Ms Criple
Nou, ik, Annerieke, zal het je maar zelf vertellen Hoite.. Annerieke is inmiddels thuis, in Nederland:( (een kleine maand te vroeg) de avond na de 'dos mas' zeg maar, kon ik ineens niet meer op mijn benen staan en bleek ik al enige dagen een gebroken enkel te hebben en zit nu voor 6 weken in het gips. Voor mij dus Torres del PAIN, maar wel een geweldige tijd gehad!
12th February 2007

Chris Zegers
Hoi Erik!! Het ziet er echt geweldig uit daar zeg, dan zijn de bergen in Pagenella maar heuvels vergeleken met dit hoe hoog zijn die bergen wel niet?. Toevallig zat ik rtl travel te kijken zaterdag en daar was Chris in Torres del Paine! En jij zat daar nu wel grappig. Hij was ook bij die Pinguin kolonie. Misschien was het wel een herhaling hoor wat het was een soort top 10 van mooiste plekken ofzo. Onze ski-trip naar Fai is inmiddels weer achter de rug, en het was weer ouderwets gezellig. Er waren een aantal vrienden van Aron mee, ze waren erg gezellig, maar nu had Fausto nog meer mensen die bezopen tegen hem aanlulden (en schreeuwden), af en toe had ik wel weer medelijden met hem, si si no problemo. Maar het was super, de hele week zon, en sneeuw dus wat wil je nog meer. We hebben je wel gemist hoor! En Fausto en Mirco ook. Ik heb ze even je site laten zien en ze vonden het geweldig! Nou veel plezier verder in het mooie Chili en Argentiniƫ en we lezen je mooie verhalen wel weer! Groetjes Ellen.

Tot: 0.111s; Tpl: 0.011s; cc: 14; qc: 82; dbt: 0.0771s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.3mb