Lago Rupanco - Puerto Varas

South America » Chile » Los Lagos » Puerto Varas
December 26th 2008
Published: January 5th 2009

Pri odjezdu z Puconu nam v autobuse pousti neuveritelnou japonskou komedii s fotbalovou tematikou, neco jako kung-fu fotbal, kdo nevidel, neuveri, velmi vtipne, hlavne ale asi pro Japonce. Jedeme na rozhrani dvou narodnich parku, do mista doporuceneho jednim Americanem ze Santiaga. Mame jeho dokonale propracovany navigacne-informacni letak s preklepy, takze uz na autobusaku vypadame jako paka, kdyz chceme listky do "El Pancha", ktere se ve skutecnosti jmenuje "El Poncho". Autobus je plny mistnich lidi, protoze uz sam Scott, tot autor navigacniho letacku, uvadi, ze misto, kam jedeme, je trochu mimo turistickou trasu, takze se moc tesime. V autobuse ovsem 2 mistnaci zapinaji svoji multimedialni Nokii a pousti utahane bombas se silenymi zpevy, ktere neustanou driv jak po 3 hodinach, do toho se s dalsi multimedialni Nokii pridava pred nimi sedici divka, ktera pridava do vinku nejaky rap-o-raegetton, takze skvely mix! Oba DJove nanestesti vystupuji az na konci trasy, kde se autobus propleta mezi krovinami po uzke sterkove ceste kolem jezera Rupanco. Na protejsi strane jezera je uzasny vodopad. Vystupujeme a s minimalni nadeji se ptame, jestli nas jeste preveze lod, dle ocekavani dostavame odpoved, ze az zitra kolem 3 odpoledne. Jdeme tedy dal po ceste po smeru autobusu, ktery jiz dal
kamarad boxerkamarad boxerkamarad boxer

nechal se uhladit k tak tvrdemu spanku, ze usnul Kamce na noze a bylo tezke jej posunout jinam...
jet nemuze a nachazime misto k rozbaleni stanu na zahrade uzasneho hotelu vlastneneho hippie-vyhlizejici pani. Po delsi dobe rozdelavame stan na trave, vecer rozdelavame ohen a delame si parky, nebe je ciste a hvezdy jsou neuveritelne jasne, jako temer po celem Chile, s pohledem na jizni kriz a za pritomnosti pribehnuvsiho mladeho boxera si uzivame tento fantasticky vecer. V noci ovsem prichazi silny lijak, ktery neustava az do brzkeho odpoledne, proto radi vyuzivame nabidku pani k rozdelani ohne pod striskou, takze i dopoledne vesele travime u ohne. Jak jsme asi pak voneli si dovedete jiste predstavit...
Odpoledni lod jezdi kazdy den, ale dnes je sobota a to je jediny den, kdy vyjimecne nejezdi. Pocasi je nestabilni a vzhledem k uspore casu vyrazime k dalsimu jezeru o kousek niz, k vulkanu Osorno, do NP Vicente Perez Rozales. Cestou prestupujeme z jednoho autobusu do druheho, nakonec nestihame dojet az na misto a uvizneme v turisticky proslulem Puerto Varas. Vecer tedy travime v restauraci a nakonec, svete div se, hazardujeme v mistnim kasinu, prohrali jsme celych 30 korun, ale hrali jsme si hodinu, docela vtipne.

U jezera v Puerto VarasU jezera v Puerto Varas
U jezera v Puerto Varas

na pozadi je vulkan Osorno

Tot: 0.109s; Tpl: 0.011s; cc: 10; qc: 31; dbt: 0.0901s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb