Pesula, puukirkko, PUISTOJUHLA

South America » Chile » Los Lagos » Chiloé Island
February 16th 2008
Published: February 16th 2008

Hyvin nukuttu yo. Runsas aamiainen: leipaa ja lisukkeita riittaa. Majapaikkana on siis http://kolping.cl/index.php?pid=12 Eilisen paivan olin ilman kahvia ja alkoholia. Kahvia tuli juotua taas tana aamuna. Eilisiltana oli hyva tilaisuus taas tarkkailla etelaista tahtitaivasta. Tunnistan jo Etelan Ristin, Kentaurin, Kölin ja Purjeen tahdistot.

Vein pyykit pesulaan. Poikkesin puukirkossa. Tulin katsomaan nettiini chilelaisliittymani saldoa. Nakojaan ulkomaan viestit ovatkin kalliita, joten enpa enaa lahettele niita. Soin runsaan lounaan ja hain pyykit pesulasta, hintaa tuli 2400 pesoa, siis vajaa 4 euroa, painoa 2,2 kg.

Minulle oli suositeltu Chiloelaisten tapojen juhlaa (29. festival costumbrista chilote). Juhlaan paasi kun hyppasi bussiin jossa luki "al parque" eli puistoon. Puisto sijaitsi muutaman kilometrin paassa keskustasta maella. Sisaanpaasy oli 600 pesoa ja bussimatkat tekivat 500 pesoa. Puistossa oli runsaasti myytavana ruokaa ja juomaa, seka kasityolaisten tuotteita. Esiintymislavalla esitettiin musiikkia ja yhdessa kulmauksessa oli maatalouselaimia naytilla.

Tot: 0.115s; Tpl: 0.009s; cc: 6; qc: 24; dbt: 0.0967s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb