Op weg naar Chili

Chile's flag
South America » Chile » Arica & Parinacota » Arica
August 19th 2007
Published: August 20th 2007

Hiep hiep hoera, Onno 32 jaarHiep hiep hoera, Onno 32 jaarHiep hiep hoera, Onno 32 jaar

Wel bijzonder om op je verjaardag op dezelfde dag Peru en Chili te doorkruisen
We hebben ook nog verslagen hieronder toegevoegd en ook nog foto´s bij meerdere verslagen!!!!

Op 18 augustus zijn we ´s nachts vertrokken vanuit Cuzco naar Chili. De nachtbussen zijn zeer relax. Filmpje, dekentje, hapje, drankje...
Op 19 augustus hebben we op de bus terminal van Arequipa de verjaardag van Onno gevierd met een kadootje. Een mooi boek van Peru! Jippie!
Daarna door naar Tacna, aan de grens bij Chili. In een grote gare Amerikaanse bak zijn we met 6 personen de grens over gegaan naar Arica (kustplaats) in Chili. Alles ging zeer voorspoedig en we zijn eigenlijk nergens tijd verloren. Na 18,5u waren we in Chili!
Na een hoop afdingen vonden we een mooi hostel met een heel lekker bed waar we van 21.00u tot 10.00u heerlijk hebben geslapen. We hebben ons op de 20e vermaakt met slenteren over de boulevard en het strand. Bij een strandtentje hebben we van de zon genoten.
Vanavond vertrekken we naar San Pedro, diep in de Atacama woestijn.

Relax dagje in AricaRelax dagje in Arica
Relax dagje in Arica

Arica heeft een redelijk westerse uitstraling, met zelfs een Mac Auto (Mac Drive)

23rd August 2007

Chili
Bjijf nog even genieten , want de tijd vliegt voorbij!Ik geniet van jullie verhalen. Groeten, Margriet
24th August 2007

Hartstikke leuk al die verhalen! En prachtige foto's! Komen jullie nou over een week terug? Misschien kunnen we binnenkort eens een keer in Amersfoort afspreken, lijkt ons gezellig! Groetjes van Maudy en mij
25th August 2007

Wauw, wat gaaf al die verhalen van jullie! Leuk om te lezen hoor, geniet er nog maar flink van, het zit er bijna weer op toch? Groetjes Jannie

Tot: 0.065s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 45; dbt: 0.0431s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb