Rio de Janeiro

Published: May 10th 2008

Dag allemaal, We zijn 25 april 2008 vertrokken vanuit Santiago naar Rio de Janeiro. Vlucht duurde ongeveer 4 uurtjes met vliegtuigmaatschappij LAN.We kwamen om een uur 7 s'avonds aan in Rio de Janeiro.De temperatuur op dat moment was 24 graden en we moesten(Pierre)even wennen want we kwamen van een iets koudere Patagonia.Ons hostel heet Praia hostel Copacabana en we hadden hier een appartementje ... Read Full Entry

Photos are below

Jezus waakt over Rio.Jezus waakt over Rio.
Jezus waakt over Rio.

Zie boven de top.
Echt brazilaans eten.Echt brazilaans eten.
Echt brazilaans eten.

Na een dagje weg met Leo even lekker brazilian food.
Op het pleintje zag je van alles rondlopen.Op het pleintje zag je van alles rondlopen.
Op het pleintje zag je van alles rondlopen.

Gassies die aan het voetballen zijn ,moeders met kleintjes en mensen die hun goed verzorgde honden uitlaten.
Het team.Het team.
Het team.

Leo,Pierre,Liza,Rafaela.

globetrotters
ola, moooooooi, dit is echt iets om van te dromen, ik vind christ in de mist, wel magisch, die zie jp de tv, en dan denk je zou je dat met eigen ogen kunnen zien?????? ja jullie wel, alles is een prach pracht, dat wordt afzien om weer op een dag terug te komen in de venuslaan, saaaaaaaaai,hahahahaha, veel plezier en genieten he!!!!!!!!!! groetjes yvon dirk an boef en buuf riet xxxxxxxxxxx

Het is weer heel mooi
Het is weer wat anders kou nu weer heet daar in Brazilie en de Foto`s zijn toch ook weer heel mooi Piërre en Liza En wat kunnen jullie toch mooi vertellen, wat jullie zo al beleven... Kunstig hoor!!! Nou hier is het eindelijk mooi weer maar wel erg Warm dus rustig aan.Het zwembad staan maar wel weer in de tuin dat kunnen ze even afkoelen als ze het te heet krijgen.Maar hier gaat alles zo zijn gangetje.Genieten en wat Fietsen repareren is Adje zijn bezig heden en ik Boodschappen en het Huishouden en zo nu en dan een Dagje erop uit.Straks weer naar de Libelle Zomerbeurs in Almere dat is altijd wel leuk.En dan gelijk even op visite bij een Tante van me die daar woond dus twee vliegen in een klap Hi Hi... ga eindigen met de groetjes en veel plezier geniet ervan!!! Ad en Frieda

Rio
Leuk om de foto´s en het verhaal over Rio de Janeiro te zien en te lezen. Ik ben er zelf jaren geleden geweest en vond het fantastisch. Het voetbalstadion was indrukwekkend en de mensen overal heel vriendelijk! Ik ben ook nog op een sambaschool geweest! Wat kunnen ze goed dansen he! Hebben jullie de lambada al gedanst? Gr. Laura
22nd May 2008

hi!! ja,ja,ja!!! dat ziet er geweldig uit!! christ staat bij ons ook heel hoog op t verlanglijstje! t ziet er fantastisch uit!! jullie doen echt super leuke dingen, hoor!! lekker avontuurlijk!! geniet maar weer lekker verder!! kus, brenda

Tot: 0.193s; Tpl: 0.012s; cc: 13; qc: 46; dbt: 0.1479s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb