6 diena Poilsis

South America » Brazil » Rio de Janeiro » Angra dos Reis
December 6th 2012
Published: December 6th 2012

Po ilgos dienos vakar, šią dieną nusprendžiu skirti paieškai nakvynės kituose miestuose. Jau turiu kelis kontaktus iš couchsurfing pasiruošusius mane priimti, tad dabar tik reikia apsispręsti pas ką noriu apsistoti. Mašiną reikia grąžinti Santos, ten jau turiu nakvynę bent č dienom. Toliau San Paulas taip pat susitariu, kad priims mane 2-3 dienoms. Alexanderis atneša parodyti savo maikučių kolekciją iš visų bėgimų kuriuose yra dalyvavęs. Tiksliau ne atneša, o atitempia didžiulį pilną lagaminą. Suskaičiuojam, kad ten 95 maikutė iš skirtingų bėgimų nuo 5km, 10km, 21km (pusė maratono distancijos), 42km maratonas, bei 24 valandų bėgimas ( gali pailsėti, pavalgyti ar pamiegoti, tikslas - nubėgti kuo didesnę distanciją per 24 valandas). Kaikurie bėgimai naktiniai, su prožektorium ant galvos. Kolekcija įspūdinga, turint omenyje, kad pradėjo bėgioti prieš maždaug 4 metus. Diena taip ir prabėga prie interneto, bei bendraujant su namo šeimininku. Taip pat nusprendžiau rašyti šį dienoraštį, tad tam irgi reikia nemažai laiko.

Tot: 0.113s; Tpl: 0.013s; cc: 10; qc: 62; dbt: 0.0794s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb