南美篇 - Iguassu Falls (巴西版)


Advertisement
Published: December 15th 2008
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

Rio to Iguassu 08

Rio de Janeiro -> Foz do Iguassu -> Iguassu National Park

Iguassu FallsIguassu FallsIguassu Falls

A World Heritage Site of "Great Waters", which is the meaning of "Iguassu"

<非一般旅程?!>



究竟我o地o既旅程有幾非一般? 其實離開Rio後,我o地下一個目o的地就係千幾公里外o既Iguassu Falls (巴西串法 - 葡萄牙文...講緊巴西...就用返巴西版啦~)~ 雖然距離有返咁上下...但係因為省錢o既問題...搭飛機就唔啱我o地啦...我等毅然踏上巴士之旅~ 而呢個都似乎係當地人遠行最常用o既方法...南美o既巴士網都可謂四通八達,幾乎度度都總會有車去~ 而且都價錢都同內陸機有一段距離~ 要付出o既....可能就是閣下的「八月十五」...因為如果好像我o地咁由Rio去Iguassu,係要搭成廿一二個小時的(真係搭差唔多成日...雖然...中途一定有得停下o既)...

<可惡的「巴西特色」?!>



講到南美o既交通,真係不得不提巴士~ 廿幾個鐘頭巴士,雖然聽落都幾「恐怖」下,但係對於我們呢o的能夠o係車上瞓到傻o既人們(甚至俾人拎走埋個袋都唔識醒(係我o地自己人做o既測試o黎o既...)...)都還可以啦~ 而且佢都唔係真係廿幾個鐘頭不停咁行,每隔幾個鐘同埋食飯時間都可以俾我o地落地行下同埋食飯~ 不過說真的,晚上o的路勁黑,而o的司機們又開得勁快,都咪話唔恐怖,無事都真係感謝主~

咁究竟搭咁耐車中途可以有咩食呢? 雖然我們曾經幻想過程車會包o野食,但係好快就證明我o地真係諗多左啦...不過午餐的時候,司機倒是停o左o係一處食自助餐的地方。o個度地方都幾大,而且都幾多o野食可以揀喎~ 我o地落車o既時候,o個度o既職員每人派o左張咭俾我o地,令我o地重燃「包o野食」o既希望~ 唔通真係可以食返餐豐富o既午餐? 後來,我o地見到攞完o野食o既人出去都要俾人「嘟一嘟」張咭,所以...都係唔會有咁大隻蛤乸隨街跳o架啦,於是我唯有盡揀一o的飽肚o既食物啦...不過...事情係無咁簡單的...當我o地攞完o野食去到o的counter o既時候我們發現了一樣東西,就是一個 --- 磅~!!

話說o係Rio陣時,我o地有問過下人究竟有o的咩食,佢o地有提及過一種斷Kg計錢o既自助餐,估唔到我o地會o係呢度遇上...這種「食量問責制」對我來說就真係死得啦...結果我o個碟o野比團友們o個o的o既重量多o左一截...而價錢亦都.........唉......可惡~!! 還好我都唔係好crazy咁攞,如果真係的話...我相信結果會更worse...始終...我想...我還是應該感恩的...haha~

巴西市內o既巴士還有另一個幾搞笑的地方,就是在車內有一道旋轉門,要俾o左車錢之後個職員先會放你入去。在Rio搭的時候倒是沒有甚麼問題,但是今次,因為我們是帶同我們所有行李去搭車...道門本身只夠一個人通過...現在我們還加上大背包呀...小背包呀...還有其他袋...真的要出盡九牛二虎之力才能擠過去...還好我們夠早,車上沒甚麼人,否則真係多得我o地唔少呢...

<嘩~~!!!>



幾經轉折...終於來到Iguassu National Park啦~ 雖然我o地都算係最早o個批o黎到排隊等入場,但係人都唔少呢~ 其實Iguassu Falls係巴西同阿根廷兩份o既,就好似加拿大同美國o既Niagara Falls咁。Iguassu Falls大大小小總共有成二百幾個瀑布,雖然好多都係o係阿根廷o個邊,但係巴西o個邊就好在有全境睇,可以望到對面一堆堆o既瀑布~ 加上我o地o黎o既時候天氣非常之好,陽光普照,令瀑布附近經常見到彩虹,令我o地眼前o既景色倍添色彩~ 我們只o係上去到條路o既起點見到第一堆瀑布已經「嘩~ 嘩~」聲,真係好靚~!

<好戲在後頭~>



當我o地仲o係第一個觀景台o既時候,雖然覺得景色係就係好靚,不過Iguassu Falls咁出名,應該唔止係咁吧? 當然啦,原來這個只係頭盤! 這條trail是一路通往Iguassu Falls中最大o既瀑布Devil's Throat的,沿途o的觀景台o既景色就一個比一個吸引;瀑布越來越多,也越來越近;而景色也越來越壯觀~!! 不過,要注意的是條trail其實係一條單程路,所以後面總有一大堆遊客如潮水般湧上來。停下來拍照都還可以,要是要「逆流而上」,就真係有o的難度啦...(所以每去到一個觀景台都真係影夠相係好走,如果唔係要再返o黎就......) 我們走到trail的最後部份,就迎來氣勢磅礡的Devil's Throat! 這裏水氣沖天,彩虹隨處可見,基本上可以說是被瀑布包圍,o的相機鏡頭同個人攞出o黎一陣就濕晒~ 走到木橋的最盡頭就能正面一睹Devil's Throat!! 不少人會比較巴西和阿根廷o既Devil's Throat景色,有人認為巴西的景色更勝一籌,因為在巴西那邊人們是從下而上觀看瀑布,相比在阿根廷那邊從上而下觀看,巴西那邊更有瀑布之水天上來o既攝人氣勢!! 難怪來自世界各地o既遊客都要到此睇一睇啦~ (所以在Devil's Throat下影張相都要排勁耐隊...另外,我o地仲係人羣當中聽到有些人講普通話! 原來國內o既同胞足跡都遍及呢度呢~)

另外,在Iguassu National Park內其實還有其他活動,如坐艇遊雨林和河流等可以一試,不過因為時候和金錢(這類活動在阿根廷那邊好像較經濟...)o既關係我o地都無玩了...離開Iguassu National Park之後我o地就要告別巴西了,因為我o地今晚會o係阿根廷o個邊過夜的了。於是我o地就搭o的類似皇崗o的「黃巴士」o既交通工具過阿根廷啦~ 不過由於我o地唔係即日過境來回,所以我o地要o係關口落車,chop個印再等下一班車先走得,點知一等...就等左成個鐘...真係等到人都呆晒(我要用拉筋o黎消磨時間...可想而知...)...去到阿根廷o既時候,天都黑了......

去到巴士總站,我們都順道為之後o既行程打聽一下資料,誰知,我們又遇上了難題啦! 究竟係咩? 請看下回分解~!!

<小插曲 - 保育與發展,矛盾也?>



從Foz do Iguassu除了可以去跟阿根廷接壤的Iguassu Falls外,還可以去跟巴拉圭接壤的Itaipu Dam(因為時間關係和興趣不太大,我們沒有去)。這座Itaipu Dam就好像Iguassu Falls般橫跨巴西與巴拉圭兩國,不同的是它是石屎做的。它曾經是世界上最大規模的水力發電設施,更有人稱它為現代七大奇蹟(現在它「世界最大規模」的地位已被祖國的三峽大壩取代了(這也是其中令我們唔去的原因...))。它提供的電力足夠四分之一個巴西差不多整個巴拉圭(九成)使用,而且工程令河水可更有效地用於農業及工業之上。然而,工程(包括把世界第七大河流Rio Parana改道)卻毀滅了大面積的熱帶雨林,把不少野生動植物推向絕路,還摧毀了當地土著的家園;而且更犠牲了Sete Quedas Falls - 一批跟Iguassu Falls規模相當的瀑布......

那值得嗎......?


Additional photos below
Photos: 69, Displayed: 22


Advertisement

Food per kgFood per kg
Food per kg

A lot of choices to lead me to the trap...
Wasted nothing...Wasted nothing...
Wasted nothing...

Neither food nor money (well...)...
Squeezing through...Squeezing through...
Squeezing through...

Imagine we are squeezing through with our backpacks...


Tot: 0.075s; Tpl: 0.012s; cc: 7; qc: 48; dbt: 0.0399s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1.1mb