20 diena. Šuolis su guma.

Brazil's flag
South America » Brazil » Paraná » Curitiba
December 17th 2012
Published: December 17th 2012

Kai sužinojau, kad Alanas su draugais ruošiasi šokti su guma (bunjee jump) pasisiūliau ir aš į kompaniją, kadangi tai išbandyti norėjau jau labai seniai, bet vis dėl kažkokių priežasčių nepavykdavo. O čia dar ir kaina gera, tik 50 realų. Taigi nuvažiavom į vietą iš pačio ryto, bet nieko keisto, kad brazilai dar nebuvo pasiruošę. Dar palaukėm kokią valandą, atvažiavo Alano draugai, per tą laiką šuoliams viską paruošė. Žmonių irgi nemažai, nes šuoliai buvo parduodami per grupinių pirkimų portalus. Dėl to kaina nedidelė, o žmonių daug. Belaukiant eilėje šuoliui sutikom vokietę merginą kuri šokinėja su parašiutu, bet šiandien irgi nusprendė išbandyti šuolį su guma. Taip pat su ja dar buvo vienas šveicaras, kuris čia atvažiavęs darbo reikalais, bei jo kolega brazilas. Sulaukęs savo eilės pasiruošiau šuoliui, aukštis maždaug 40-50 metrų. Ilgai nedvejoju ir pasileidžiu, adrenalino tikrai daug, jausmas nepakartojamas. Nušoka ir Alanas su visa kompanija, visi labai patenkinti ir laimingi. Grįžtam namo, papietaujam ir kadangi šiandien paskutinė diena Curitiboj, Alanas pasiūlo aplankyti parkus kurių nespėjau apžiūrėti. Sėdam į mašiną, pirmiausiai alanas nuveža paragauti natūralaus energetinio kokteilio, kuris vadinasi Acai. Pagamintas iš uogų kurios auga tik Brazilijoj, Amazonės regione. Toliau aplankom parkus (Sao Lorenco, Paulo Lemiski, Tagnua ir Tingui). Visi parkai tvarkingi, gražus, daug sportuojančių žmonių. Grįžtam namo, susikraunu kuprinę atsisveikinu su Paulo, iš jo dovanų gaunu grupės kurioje jis anksčiau grojo kompaktą, ir važiuojam į stotį. Su Alanu atsisveikinu neilgam, su juo pasimatysim po savaitės jo tėvų mieste ir kartu švęsim kalėdas. Autobusas išvažiuoja, ryte jau būsiu Iguacu.

Tot: 0.127s; Tpl: 0.021s; cc: 11; qc: 61; dbt: 0.0778s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb