Bolivia again

South America » Bolivia
July 5th 2007
Published: August 17th 2007

Dutch version: Mijn ouders zwaaiden met uit in BsAs en ik was klaar om weer eens een tijdje alleen te reizen. Dat was echt een tijd geleden, bijna de hele maand maarti met Michal gereisd, in april met pa en ma en nu dus weer alleen op stap. Te beginnen met een vlucht naar van BsAs naar Salta in Noord Argentina met mijn grote vrienden van Aerolineas Argentinas en jawel, wederom vertraging, 6 uur ... Read Full Entry

Photos are below

13th July 2007

Ha Erik, wederom weer mooie verhalen en natuurlijk ook weer prachtige foto's. Leuk om zo af en toe wat van je te lezen. Was jij ook niet eens van plan om naar je zus in Australie te gaan? Of is dat later pas.... Hier in NL alles ok, morgen DIJKPOP! We zijn er weer klaar voor (behalve de maus clan, maus en ellen zijn allebei op vakantie). Als het mee zit wordt het morgen beter weer en houden we het droog. We drinken er wel een paar op je....! Volg je de Tour nog een beetje via internet? Is afgelopen weekend weer begonnen dus elke dag die dikke kop van Mart S. op TV. Je zal er wel weinig van meekrijgen. Veel plezier! Groetjes Iris
13th July 2007

ahhh potosi!
Hi Mate! wow, i remember potosi mate.. amazing place so high up hey! how you keeping? seems like your loving the travelling still :)

Tot: 0.354s; Tpl: 0.013s; cc: 18; qc: 86; dbt: 0.1595s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.3mb