109, 110 diena. Persikraustymas

South America » Bolivia » La Paz Department » La Paz
March 25th 2013
Published: March 25th 2013

Miegam po vakar vakarėlio ilgai, bet aš atsikeliu pirmas. Papusryčiaujam su prancūzais ir keliaujam į miestą. Šiandien būtų gerai nusipirkti ekskursiją į "mirties kelią". Einam į centrą, ten prancūzai puola ieškoti ir pirkti suvenyrų. Šiek tiek pasitrainioju su jais, bet greit atsibosta. Susitinku su Maysa, tad kol jie apsipirkinėja, mes einam pasivaikščioti po senamiestį. Čia surandu gražiausią miesto gatvelę. Po pasivaikščiojimo susitinkam vėl su prancūzais ir einam į toj gražiojoj gatvelėj esantį barą. Užsisakom visi po koktailį, bet neivienas nesužavėtas barmenės sugebėjimais. Po kokteilių prancūzai keliauja namo, o aš su Maysa keliaujam į kitą barą kur susitinkam prancūzų porelę su mergaite kurie apsistoję pas Maysa namuose. O baras tikrai nerealus, daug geresnis nei tas kuriam buvom su prancūzais. Čia grūste prigrūsta įvairiausių senienų. Nuo dabar turiu ir mėgstamiausią barą La Pase. Prancūzų porelė labai draugiška, o mergaitė irgi labai miela, jai tik 3 metai, bet per kelionę ispaniškai ji išmoko geriau šnekėt nei aš. Beje ryt turiu išsikraustyti iš Manjos namų, tad mane savo namuose priglausti sutiko Maysa. Po baro atsisveikinęs su visa kompanija keliauju namo. Pakeliui vakarienei nusiperku hamburgerį.

Miegam visi ilgai, papusryčiaujam. Planų šiandien jokių neturiu, tik reikia kažkada persikraustyti. Prancūzai po pietų iškeliauja į hostelį, o Manja tuo tarpu irgi turi kažkokių planų vakarui, tad iškeliauju ir aš. Maysa gyvena su mama ir močiute nemažam name. Pirmam aukšte maisto prekių parduotuvė, o antrame visi gyvena. Be to dar turi ir du šunis, vienas labai baigštus, o kitas labai daug loja ir panašus į veikėją iš filmo gremlinai. Nieko per dieną daugiau ir nenuveikiu, tik pabendrauju su prancūzų šeimyna, o vakarienei Maysa paruošia spagečius. Beje ji baigus virėjų mokyklą.

Tot: 0.078s; Tpl: 0.01s; cc: 12; qc: 26; dbt: 0.029s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb