I love Patagonia!!!!

South America » Argentina » Santa Cruz » El Calafate
January 28th 2007
Published: January 28th 2007

Live en direct vanuit zuid patagonia groet ik iedereen weer. De afgelopen 2 weken waren in 1 woord super. Ik zal jullie snel tekst en uitleg geven. Na mijn Houdini-achtige ontsnapping uit Esquel kwam ik 29 uur later aan in El Calafate, 01:00 am, lekker tijdstippie dus en redelijk naar de klote. Het is inmiddels echt hoogseizoen en midden in de nacht ben ik met 3 italianen op zoek gegaan naar een h... Read Full Entry

Photos are below

Shakshuka from IsraëlShakshuka from Israël
Shakshuka from Israël

Tasted great, 2 michelin stars at least!!!
Last evening in El ChaltenLast evening in El Chalten
Last evening in El Chalten

Thunderstorm and not a small one!!!
Day trip in El CalafateDay trip in El Calafate
Day trip in El Calafate

How to cross this river?
Perito Moreno Glacier closebyPerito Moreno Glacier closeby
Perito Moreno Glacier closeby

See the boat on the right side for the relative measurements
Perito Moreno Glacier closebyPerito Moreno Glacier closeby
Perito Moreno Glacier closeby

See the fallen icebergs in the lake
Perito Moreno Glacier againPerito Moreno Glacier again
Perito Moreno Glacier again

shot lots of pictures of this glacier

30th January 2007

Wonderlijk mooi
Hee Christiano! wauw, ik moet zeggen dat je dingen ziet waar je niet eens het bestaan van wist. Ik vind het in een woord geweldig. Ja, wat kan ik zeggen...hier bij de Rabo is het ook leuk hahahaha Hee have fun man, en euh..toch leuk zo'n stalkster hihi Spreek je Groet Edgar
30th January 2007

Gossie Mikkie
God-ver-domme Erik! Wat een geweldig stuk land dat Argentinië! En dan bedoel ik met name Patagonië. Echt mooie plaatjes geschoten hoor, petje af. Tel daarbij op die leuke dames. Nou, jou zien we voorlopig niet meer terug, en je hebt groot gelijk! Geweldig dat je met die bergbeklimmers mee mocht. En ik geloof je meteen als je zegt dat het af en toe best zwaar is. Die foto van jou tegen die sneeuwwand zegt wel genoeg denk ik. Het lijkt mij ook supergaaf om te doen (zo lang er geen skiliften in de buurt zijn durf ik best veel ;) ). Heb je je reis verder al een beetje uitgestippeld, of leef je van dag tot dag? Kan je nog verder naar het zuiden? Het meest vervelende lijkt me als je weer naar het noorden moet, dan moet je een flinke afstand afleggen (die busreis van 40 uur naar Buenos Aires van je Deense reismaatje...). Maar misschien pak je wel een andere route. En dan, richting Brazilië? Chillen op een eilandje zei je nog, toen ik je sprak, maar ik denk dat je dat na een paar dagen wel beu bent (hoewel, als er kroegen zijn kan je je natuurlijk ook best vermaken...). Nou hier in ons kikkerlandje gaat alles zijn gangetje, maar dat zal je van iedereen wel horen. Leuk nieuws voor jou is dat Edgar Davids naar Ajax gaat, hij moest dan ook weg bij Spurs, omdat hij bijna slaande ruzie met Martin Jol had gekregen! Nou ja, ik kan wel allerlei nieuwsfeiten gaat opsommen, maar met www.nu.nl ben je ook op de hoogte.... Ik wens je nog veel reisplezier, en ik hoor weer graag van je avonturen. De mazzel, André
3rd February 2007

sounds like a dream....

Tot: 0.036s; Tpl: 0.013s; cc: 13; qc: 15; dbt: 0.0148s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb