Mendoza & Salta

South America » Argentina » Mendoza » Mendoza
May 30th 2011
Published: May 31st 2011

Mendoza...kraina slynnego argentynskiego wina! Kilka dni zupelnego luzu, zero pospiechu i duzo snu. Oprocz degustowania wina oczywiscie dopadl nas ogromny len i ciala domagaly sie wreszcie odpoczynku.
Pierwszego dnia zrobilismy male rozeznanie w terenie i zarezerwowalismy rowery na nastepny dzien aby pojezdzic po uroczych winiarniach. Drugiego dnia podczas naszej ´objazdowki´poznalismy swietna pare mieszkajaca w Londynie i we czworke spedzilismy fantastyczny dzien saczac wino i sluchajac interesujacych opowiesci i tym cudnym napoju!

Po kilku dniach w Mendozie ruszylismy do Salty, gdzie przywitala nas deszczowa pogoda ale na szczescie rozpogodzilo sie w kilka godzin pozniej. Celem tego przystanku bylo zwiedzanie unikatowych formacji geologicznych, ktore wywarly na mnie ogromne wrazenie - czulam sie jak w nieznanej krainie podziwiajac po raz kolejny moc natury! Razem z nowo poznanym kolesiem z Niemiec wynajelismy samochod na jeden dzien i wyruszylismy w droge do miejscowosci Cafayate droga numer 68.

Tot: 0.054s; Tpl: 0.01s; cc: 12; qc: 22; dbt: 0.0292s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb