Vylet do Mendozi a okoli

South America » Argentina » Mendoza » Mendoza
May 5th 2009
Published: May 24th 2009

Po navratu z chaty do Santiaga, jsme jeste jednu noc prespali u Lucky a Rodriga. Na dalsi noc jsme vyrazili pres Andy do Mendozy. Prosli jsme si dopoledne mesto, navstivili akvarium s rybickama a tesili se na odpoledni ochutnavku vina. Bohuzel nam to prekazil lupic, ktery se mi pokusil ukrast batuzek. Nastesti jsme ho chytili a zavolali polici. Timhle policejnim autem jsme jeste v jizni Americe nejeli.A doufam ze uz ani nepojedeme . Stravili jsme 3 hodiny na policii - coz byla stejna doba jako lupic.😞 Pouceni pro priste - jak navrhoval dav kolem nas : vykaslat se na policii a dat zlodeji zavyucenou 😊
Z mendozi jsme jeste toho dne odjeli do nedaleke vesnicky Portrerio, kde jsme v noci postavili stan na brehu vyschleho potoka a uvarili si horky svarak. Druhy den rano jsme se sli projit po krasne prirode kolem jezera a odpoledne jsme opet vyrazili na cestu. K veceru jsme dorazili na hranice s Chile do vesnicky Punta de Inca, kde jsme si prohledli krasny most s historuickymi laznemi. Dalsi den jsme se vydali na upati nejvyssi hory Ameriky - Aconcaqua. Po mensi vychazce jsme se vratili do vesnicky Punta de Inca, utratili posledni Argentinske penize a vydali jsme se serpentinama do Santiaga.

Tot: 0.071s; Tpl: 0.01s; cc: 14; qc: 29; dbt: 0.0303s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb