Vlucht van Ushuaia naar Trelew

Argentina's flag
South America » Argentina » Chubut » Trelew
December 11th 2007
Published: December 14th 2007

Ushuaia to Trelew

Dinsdag 11 december verlieten we Ushuaia. Op het vliegveld heerste een grote chaos vanwege de uitval van het systeem. Hierdoor verkeerden we enige tijd in de veronderstelling dat onze baggage in het verkeerde toestel was terechtgekomen. Na ruim een uur vertraging vlogen we in 2 uur naar het noordelijker gelegen Trelew. Tot onze opluchting kwam de baggage ook dit keer gewoon van de transportband. Om 00:00 stond er voor de aankomsthal op het vliegveld een busje gereed om met zo´n 15 andere reizigers te vervoeren naar het ca. 1 uur noordelijker gelegen plaatsje Puerto Madryn. De chauffeur vroeg ons in welk hotel wij hadden gereserveerd... nou, helemaal niet dus!! Dus snel een gerichte keuze gemaakt vanuit de Lonely Planet, in de hoop dat dat hotel niet vol zou zijn. Gelukkig, daar konden we inderdaad terecht.

Tot: 0.07s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 51; dbt: 0.0433s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb