Feliz Navidad!


Advertisement
Argentina's flag
South America » Argentina » Chubut » Puerto Madryn
December 25th 2008
Published: December 28th 2008
Edit Blog Post

Verrek, tis Kerst. Tja, dat zouden we bijna vergeten aangezien we hier in bikini op het strand liggen te bakken. Is het bij jullie ook zo´n mooi weer? Niet? Oh, vriest het, tjonge. Vervelend zeg. Maar ja, jullie hebben weer het Kerstgevoel dat wij moeten ontberen.
Lief N., creatief als ze is, heeft bij wijze van verrassing voor mij gezorgd voor een ieniemieniekerstboompje, stijl Belgisch (met veel kleurtjes) inclusief gekleurde knipperlampjes, omdat ze weet dat ik daarvan hou. De slingers die ik voor haar verjaardag had gekocht dienen als versiering voor de rest van de hotelkamer. Een kerststal laten we dit jaar maar even voor wat ´ie is, dit zijn al glitters genoeg.
Tja, wat kan ik jullie vertellen over onze Kerst? Lang uitgeslapen en vervolgens zeer uitgebreid ontbeten. Dit aangezien we de avond ervoor, Kerstavond dus, geen restaurant konden vinden dat voor een normale prijs een vegetarische maaltijd kon serveren. Alles was dicht of had een reteduur Kerst-vlees-vis-diner op het menu. We voelden ons net Josef en Maria, alleen dan Maria en Maria en dan niet op zoek naar een slaapplaats maar naar een fijne maaltijd. Heel erg Kerst, toch? Chips en een Coronaatje voldeden vervolgens ook prima. Bovendien werden we om 12 uur getrakteerd op vuurwerk; dat is hier een gewoonte op Kerstavond! En dan weer met Oud & Nieuw! Jippie!
Na het ontbijt naar het strand voor wat zon, een boekje en een tukje. ´s Avonds een pizzaatje bij een van de weinige tenten die open was & iets vegetarisch voor een normale prijs in de aanbieding had gevolgd door een heerlijk Italiaans ijsje. En ter afsluiting een warm bad en een slechte kerstfilm, helemaal goed! Volgend jaar bij ons?


Additional photos below
Photos: 3, Displayed: 3


Advertisement



28th December 2008

Samen op reis
Dag lieve N. en M.! Dankzij de aanzienlijke schrijfkunsten van M. geniet ik elke keer van jullie belevenissen. Ook goed om foto's van jullie zelf te zien, naast alle grappige pinguins, ribbelige armadillo's en wat die smeer zij (typfout, maar ik laat 'm lekker staan). Blijf genieten! Groeten, Marc
6th January 2009

kaartje
Dag lieve beiden, Ik was zo verrast om een verjaardagskaart te krijgen van jullie.Heb een sms gestuurd, maar weet niet of je die kan ontvangen Nienke? Ik wil jullie nog een fantastisch nieuw jaar wensen vanuit een vriezend nederland... dikke zoen,Annemarie

Tot: 0.132s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 48; dbt: 0.0823s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb