Utsikten fran Hotellet pa Bluff, Panama

Har satt vi och at morgonmal, lunch och middag. Skont med en sval vind fran havet. Jatte fint hotell for andast 45$.
Bluff-LA-Taipei-KL-Perhentian-Menado

March 18th 2007
The great country of U.S and A! Lange sedan jag senast skrev pa bloggen. Jag tror att vi far flytta oss tre veckor bakat i tiden. Som ni kommer ihag, sa akte tyskarna hem och vi blev pa tremanhand i Panama. Dar spenderade vi ocksa den sista veckan i centralamerika. Vi tog taxi fran staden pa Bocas mot Playa Bluff. Vagen var urusel och ingen ville forst kora oss dit, men till slut fick vi sk ... read more
Asia » Malaysia » Terengganu » Perhentian Besar

Malaysian Flag During the late 18th and 19th centuries, Great Britain established colonies and protectorates in the area of current Malaysia; these were occupied by Japan from 1942 to 1945. In 1948, the British-ruled territories on the Malay Peninsula formed the Fe... ... read more
Tot: 0.029s; Tpl: 0.003s; cc: 8; qc: 10; dbt: 0.0081s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb