Kust vlakbij Adelaide

The Great Ocean Road

February 10th 2011
Op 9 februari vlogen Lisa en ik van Christchurch naar Melbourne. Vroeg in de middag kwamen we na een trein- en taxireis aan bij de Clayton campus, waar Lisa het komend semester een kamer heeft. De rest van de dag hebben we daar een beetje rondgehangen, want zo'n maandje in Nieuw-Zeeland is toch wel vermoeiend. De volgende ochtend moest ik op een (wederom) belachelijk tijdstip vertrekken om de bus ... read more
Oceania » Australia » Victoria » Great Ocean Road

Australian Flag Aboriginal settlers arrived on the continent from Southeast Asia about 40,000 years before the first Europeans began exploration in the 17th century. No formal territorial claims were made until 1770, when Capt. James COOK took possession in the name... ... read more
22nd February 2011

Ik heb genoten van de verhalen en de foto's. Je ziet er blij uit! Veel succes met de studie. Ik ben benieuwd naar je kamer, zal er wel eens foto's van zien.

Tot: 0.033s; Tpl: 0.004s; cc: 4; qc: 26; dbt: 0.0188s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb