Siri og lille Cliff

Cliff er 3 maneder gammel og veldig leken og soet!!! Han loeper inn paa rommet vaart saa fort han faar sjansen. Han har ogsaa spist en fugleunge idag, fra et rede ute ved bassenget.
Foz do Iguacu

August 25th 2006
Tidlig i dag stod vi opp i leiligheten paa Copacabana og gjorde oss klare til aa reise videre. Etter en taxitur ut til flyplassen i Rio steg vi ombord flyet som skulle ta oss til Iguacu. Iguacu er et spesielt omraade. Det ligger der hvor Brasil, Argentina og Paraguay moetes, og attraksjonen er de gigantiske fossefallene paa grensen mellom de to foerstnevnte land. 80 prosent av fossefallene ligger ... read more
South America » Brazil » Paraná » Foz do Iguaçu

Brazilian Flag Following three centuries under the rule of Portugal, Brazil became an independent nation in 1822. By far the largest and most populous country in South America, Brazil overcame more than half a century of military intervention in the governance of t... ... read more
Tot: 0.035s; Tpl: 0.003s; cc: 4; qc: 26; dbt: 0.0208s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb