COMING SOON HOUSE ADVERTISING ads_leader_photo_top
boliviaanse vrouwen

La Paz

April 20th 2006
Om een stempel van Bolivia in mn paspoort te hebben, ben ik voor een paar dagen naar La Paz gegaan. Onderweg even bij Puno uitgestapt en de Sillustani-ruine bekeken, ook pre-inca maar de mooiste graven zijn door de inca's achtergelaten. Die wisten iets beter steentjes op elkaar te zetten.. Gelukkig had ik dit keer geen moeite om de grens van Bolivia over te steken, de vorige keer (naar Copacabana ... read more
South America » Bolivia » La Paz Department » La Paz

Bolivian Flag Bolivia, named after independence fighter Simon BOLIVAR, broke away from Spanish rule in 1825; much of its subsequent history has consisted of a series of nearly 200 coups and counter-coups. Comparatively democratic civilian rule was established in 1... ... read more
COMING SOON HOUSE ADVERTISING ads_leader_photo_bottom
Tot: 0.023s; Tpl: 0.008s; cc: 4; qc: 5; dbt: 0.0053s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1018.8kb