Hier lopen vijf van de 'Aandachtige Acht' elkaar bijna voor de voeten om een foto te nemen.

Nog enkele bezoeken en shoppen in Quanzhou. Daarna naar Xiamen.

July 24th 2008
Donderdag 24 juli. Na weer een uitgebreid en schitterend ontbijt, trokken we op pad naar de Tian Hou Gong (paleis van de Hemelse Godin of de Godin van de zee - de legende van deze Godin wordt uitvoerig beschreven in onze reisgids in het hoofdstuk Meizhou eiland)). Gelukkig niet al te ver want bus 31 die ons normaal tot daar zou kunnen brengen, rijdt volgens meerdere Chinese bronnen (hot ... read more
Asia » China » Fujian » Quanzhou

Chinese Flag For centuries China stood as a leading civilization, outpacing the rest of the world in the arts and sciences, but in the 19th and early 20th centuries, the country was beset by civil unrest, major famines, military defeats, and foreign occupation. A... ... read more
Tot: 0.09s; Tpl: 0.004s; cc: 11; qc: 39; dbt: 0.0567s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb