Een "heilige" koe op het strand van Arambol

Naast het gemak van een koe dichtbij te hebben wanneer we onze koeknuffel-behoefte wilden bevredigen, waren deze dieren en vooral hun vlaaien niet altijd een plezier op het strand!!!!
Hoe meer naar het oosten, hoe platter de neuzen...

February 23rd 2008
Beste vrienden, geinteresseerden en toevallige passanten van deze reisblog. Sinds mijn laatste schrijfsel zijn er alweer vele dagen voorbijgegleden en hebben we nog veel meer kilometers afgelegd in dit uitgestrekte continent. Deze brief ben ik aan het schrijven op de oever van de Thu Bon rivier, ongeveer in het midden van het langgerekte land dat Vietnam is. Als jullie nieuwsgierig zijn naar hoe w ... read more
Asia » Vietnam » South Central Coast » Quảng Nam » Hoi An

Vietnamese Flag The conquest of Vietnam by France began in 1858 and was completed by 1884. It became part of French Indochina in 1887. Independence was declared after World War II, but the French continued to rule until 1954 when they were defeated by Communist forc... ... read more
Tot: 0.093s; Tpl: 0.003s; cc: 10; qc: 41; dbt: 0.046s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb