Cesta na sever


Advertisement
Oceans and Seas » Atlantic » Atlantis
January 6th 2014
Published: July 12th 2017
Edit Blog Post

Geo: 14.238, 104.078

Vzhledem k tomu, že jsem si smazal celý asi dvoustránkový popis tohoto dne, zůstaneme u toho, že dnes jsme se přesunuli ze Siem Reapu na sever směrem na Prasat Preah Vihear. Ráno po snídani jsme dali opravit Martě píchlé přední kolo a mě prakticky upadlé řazení (bohužel moc dlouho oprava stejně nevydržela). Po zabalení věcí, natankování, třech neúspěšných a nakonec čtvrtý úspěšný pokus o výběr z místních bankomatů a koupi známek na pohledy na poště, kde nás chtěla paní natáhnout, jsme nakonec vyrazili. Cesta byla celkem v pohodě. i má ranní nevolnost se nakonec uklidnila. Po několika desítkách kilometrů jsme se po dvou pokusech vetřít se k někomu na rodinný oběd najedli a jeli dál. Dojeli jsme až do města Anlong Veng, kde jsme si dali kávu, nakonec i večeři a kafíčko na spaní. Ubytovali se v jednom z místních guesthousů. Sice při hledání ubytování v jednom z nich asi ne zcela dobře pochopili co se jim snažim svou znakovou řečí říct… bylo to: Kolik stojí pokoj pro dva s jednou postelí… oni pochopili: chci si to rozdat tady s tím klučíkem a ještě s jedním, což jsem vydedukoval z toho, že mě ten klučík zavedl k pokoji, kde zaklepal a na to mě naprosto rozhodil dotekem na mé tváří a mrknutím očkem…. kdo se nacházel za dveřmi jsem se již nedozvěděl 😊. Nakonec jsme se ubytovali v dalším guesthousu, kde jsme se ptali. Jmenoval se Sokharith. Původně měl pokoj stát 6$, ale usmlouvali jsme za 5$. Zítra pokračujeme dál ...


Additional photos below
Photos: 8, Displayed: 8


Advertisement



Tot: 0.162s; Tpl: 0.011s; cc: 9; qc: 51; dbt: 0.0606s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1.1mb