Auckland

Oceania » New Zealand
March 5th 2015

Geo: -36.8957, 174.828

Nakonec se budím kole třetí odpoledne. Uffff…. docela překvápko. No nic tak se pakuji a vyrážím aspoň na chvilku do města. Sedám na bus hned před “naší ulicí” a okamžitě nastává první překvapení, když si řidič říká o 5dolarů za cestu do centra. Cože? Pomyslím si. Za takové prachy jsem se dostal z jednoho konce Indie na druhý, ty vo… No nedá se nic dělat a poslušně platím. Vystupuji na konečné, tedy Britomart, což je transportní terminál kousek od místního přístavu. Další překvápko přichází v místním convenience shopu, kde si kupuji půllitrovku vody a platím za ni zlatem, tedy nějaké 4 dolary, ale stejně. Sakra to je ale pěkně drahá země. No nic, jdu se projít do přístavu a dávám si zde kafíčko, protože kavárničky tu jsou na každém kroku, parááááááda. Procházím městečko a uličky směrem k Albert Parku a po cestě neodolávám další kávičce v jedné z mnoha malebných uliček. Vzhledem k nutnosti vrátit se mezi šestou a sedmou večerní z důvodu večeře, kterou připravuje opět Nathan a jáji rozhodně nechci propásnou z důvodů ekonomických ani gurmánských, hledám autobusovou zastávku a vyrážím zpět. Večeře se už připravuje, takže právě včas. Po jídle povídáme a povídáme a pak uleháme ke spánku, tedy pokusu o spánek. Vzhledem k tomu, že jsem si na zítra domluvil přátelskou návštěvu v místní nemocnici, kde mám být před osmou ranní, by bylo fajn se chvilku vyspat. No…. opravdu jenom chvilku. Opět se budím kolem třetí ráno a už neusínám…. 😞

Tot: 0.127s; Tpl: 0.01s; cc: 5; qc: 45; dbt: 0.0526s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb