עכשיו אני באמת רגוע!

January 24th 2007
Published: January 24th 2007

היי אנשים!!
אז ככה...ביוםשבת הלכנו לשוק מכוניות עם חיים היו כמה אנשים שהסתכלו ושאלו שאלות אבל לא היה משהו מיוחד. השוק היה די מעפן ולא יצא ממנו כלום.
למחרת הלכנו לשוק המכוניות הפופולרי יותר במגרש המרוצים ושם היה הרבה יותר טוב היו כמה אנשים שהתעניינו ו2 שבדים שנדלקו על חיים. הם לקחו אותו לסיבוב, ואחרי וכוחים על המחיר הגענו ל3800. נסענו ביחד לבנקט להוציא כסף, והאוטו עשה קצת רעשים אז הם החליטו שהם לוקחים אותו לבדיקה. אחרי 3 שעות שבילינו בבדיקה וספרו לנו כבר את הכסף בפנים הם החליטו לוותר על זה ואמרו שהם לא קונים - רצינו לרצוח אותם! גם לא קנו וגם הרסו את השוק!
למחרת הלכנו למקום אחר שהיה מלא וואנים וכבר איבדנו כל תקווה עד שפתאום סטארסקי והאץ' (השוודים עם השמות המסובכים) התקשרו ואמרו שהם רוצים לקנות. התפשרנו על 3700 וסוף וסוף - מכרנו את חיים!!!
זהו בימים הבאים היינו יותר נינוחים- יום אחד ישבנו ונחנו באכסניה והיום הלכנו להסתובב בעיר ולסידורים לקראת העזיבה לתאילנד!
אז הנה 2 תמונות המסכמות את הימים האחרונים.
נשתמע בקרוב
אוהב אותכם, מאור

Tot: 0.506s; Tpl: 0.009s; cc: 13; qc: 59; dbt: 0.0603s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb