Online and on the road


Advertisement
New Zealand's flag
Oceania » New Zealand » South Island
February 4th 2004
Published: May 13th 2006
Edit Blog Post

G’day iedereen!

Tijdje geleden. Mocht je je ongerust hebben gemaakt, dan heb je nu weer de mogelijkheid ontspannen achteruit te leunen in een gemakkelijke stoel. Na het lezen van deze email wel te verstaan.

Na mijn vakantie begon ik op 8 januari weer met werk. 2 ERG DRUKKE WEKEN: 2 kampen achter elkaar, 24/7. Daarna nog zo’n 2 weken het gewone werk gedaan. En zo zijn we aanbelandt bij de dag van vandaag. Nog steeds moe.
Gisteren afscheid genomen van iedereen bij de YMCA. Een tijdje terug heb ik de beslissing genomen te stoppen na de kampweken. Op verzoek ben ik 2 weken langer gebleven. Na 5 maanden werken was het tijd voor nieuwe uitdagingen; ik heb hier mijn “ding” wel uitgehaald en dat is goed geweest.

Morgen ga ik met 2 Canadese dames, Jenelle en Kari, en mijn vrienden/collega’s Janine en Bryan 2 dagen wandelen. Daarna is het richting het zuiden rijden en daar zoveel mogelijk zien en doen. Voornamelijk wandelen, want zo’n land is het (in ieder geval het zuidereiland waar weinig mensen wonen en de natuur overweldigend is).

Goed gaan,

Rob :-)

Advertisement



Tot: 0.063s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 24; dbt: 0.0473s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb