והפעם בהרחבה

Oceania » New Zealand » South Island » West Coast » Greymouth
December 16th 2006
Published: December 16th 2006

כמו טכנאי מחשבים טוב עשיתי איזה תחמון קטן ויש לי אינטנט בלתי מוגבל )FUCK THE SYSTEM)
אז אני יכול לספר לכם עוד כמה דברים:
התחלנו מכרייסטצ'רץ' אחרי שבוע קשה של קניית רכב... עד שקנינו בשעה טובה ומוצלחת את "חיים" והתחלנו להתסתובב איתו באי.
הלכנו לבנקס פניסולה..אחד הנופים המטורפים שראיתי בחיים.. ישנו שם בקמפינג בוואן .
אח"כ התחלנו לעלות לכיוון אקרואה שם ראינו את החוף היפיפה.. מול הרי האלפים המושלגים..לקום למראה כזה בבוקר.. אין מילים. אח"כ הלכנו למושבת כלבי הים- ראינו והצטלמנו עם כלבי ים מטוווח 0 ומשם עלינו לנלסון- בדרך עברנו בקווין שארלוט רואד..דרך מדהימה ביופיה. דגנו דגים באגמים ליד והמשכנו בדרכינו. ישנו בנלסון וטיילנו בה ביום למחרת.
משם לאגמים של נלסון פארק ולווסטפורט שם פגשנו בנות חמודות מישראל וקבענו לנר ראשון של חנוכה שחגגנו אתמול בגריימאו'ת באכסניה של שושי ודורי עם סופגניות וחלה של שבת
אנחנו עכשיו בדרך ללכת על קרחונים ולטרקים מדניבים על הרי האלפים.
מקווה לכתוב בקרוב
אז יאללה
צ'או בנתיים

Tot: 0.098s; Tpl: 0.01s; cc: 13; qc: 56; dbt: 0.0607s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb