22 aar i Queenstown


Advertisement
New Zealand's flag
Oceania » New Zealand » South Island » Queenstown
October 14th 2010
Published: October 14th 2010
Edit Blog Post

Koselig parkKoselig parkKoselig park

Dette var ein utrolig koselig liten park midt i byen, rett paa utsiden av macen:) Her var det ein "bekk" og nokre gjess som sigla forbi av og til!
Kia Ora alle sammen!!
Etter aa ha vert litt trist, lei og egentlig ganske forlatt i Christchurch, kom eg meg paa bussen sorover til Queenstown. Det var ein lang og kald opplevelse, men har man lonely planet bok og ipod saa er det ikkje saa gale! Eg er vel ein av dei personene som ikkje kan sitte aa lese for lenge i ei bok mens man kjorer for da kan det skje ting saa det vart mykje kikking ut paa naturen.
I lopet av den 9 timers lange bussturen, fekk eg altsaa oppleve sommer i CC, haust ived lake tekapo, vinter i Lindis pass og ikkje minst ein kall vaardag i Queenstown. Utrulig men sant saa opplevde eg virkeleg 4 aarstider paa ein dag, i havaianas, shorts, goretex jakke og ei lilla lue😊

Paa hosteller traff eg ei engelsk jente Roxy (mega kult navn) som eg hang med resten av tida mi i Queenstown, altsaa 2 dager😊
Paa min aaremaalsdag fekk eg meg ein sightsing? rundt i Queenstown, tok ein mac quaterponder i parken, mens Roxy hadde nuggets og satt aa glodede paa folk.
Deretter var det ein latte paa starbucks, fikk deretter buksa blaut av lake Wakatipu mens
StrandaStrandaStranda

Stranda i Queenstown, bak ser du litt av Queenstown gardens
eg satt og tenkte over mine 21 aar ved vasskanten, det endte med at eg satt her noen timer for aa torke buksa mi😊
Videre tok eg meg avsted for aa finne supermarkede, aa det fann eg, dei hadde til og med merke"Pams", utrulig billig, knallgodt plommesyltetoy og energibar med aprikos, namnam😊

Kvelden kom og eg heiv paa meg litt makeup og borsta haaret (maatte handle meg ein borste her nede) og fann litt cash til kveldens ol😊
Mandag er det karoke kveld paa baren paa hostellet eg var paa, aa det passa jo meg ypperlig😊 Spilla litt pool og deretter fann vi noen nye venner aa henge med, eg blei hengandes med dorvakten som bare var kjempe kul!!
Folk begynte aa synge, etter noen ol manna eg og ei til oss opp til aa synge, det blei min nye favoritt laat,
med R. Kelly, "Im the worlds greatest", konge sang!!!
Etterpaa fikk noen nyss i at eg ha bursdag, saa da blei det noen gratis ol og ein ikkje saa liten bursdagssang, ikkje saa verst det for ein stakkars valldol paa ville veier...

Skulle egentlig skype med Sandra denne kvelden, men huska ikkje passordet, og eg kan
Ved lake WakatipuVed lake WakatipuVed lake Wakatipu

Her staar eg aa henger paa kaia, utruleg fin utsikt!!
forsatt ikkje huske den, sukk....., sooon i will!! Maatte opp paa rommet for aa hente litt snus seinere paa kvelden, det som altsaa skjer er at eg klarer aa gaa inn paa feil rom, 306 istede for 206.
Kkom inn paa rommet, saag at det laag folk i Roxys seng, undra litt..., skulle deretter ta opp laasen min, som plutselig ikkje var der, etter det saag at det laag eit mannfolk i mi seng og, saa etter aa ha fundera litt paa golvet, gjekk eg ut aa saag at det stod 306 paa dora, tjihi😊

Kom meg ned i baren att, men daa var det like for stenge tid, skulle derfor se paa mobilen min som er det eineste tidsystemet eg har her nede siden eg ikkje finner ut korleis eg skal stille klokka mi ( no kunne eg trengt assistanse fraa Lucky luke😊. Fann ikkje klokka mi, det endte med at Roxy ringa aa det var ein mann som svarte...., eg hadde vist glemt den paa 306, haha, var litt flaut aa hente den ja......

Next Day............

Matte ut av hostellet 1000, saa daa var det bare aa komme seg fram til Glenorchy paa ein mate....., tok sekken aa labba av garde (44 km), etter 500meter stoppa Todd ( maler og healer), satt paa med han litt, deretter labba eg 100 meter saa kom biemannen(husker ikkje namnet men han jobba med biekubber), men han skulle paa jobb 2 mil for Glenorchy, saa labba vel 1 km og da kom kjekke Mick opp i sin gamle rustne bil. Han hadde just vert paa OE i Canada aa var paa veg heim til foreldra i Glenorchy.

Vel framme her i 12 tida, maatte eg vente paa Toni ( ein av sjefene) til klokka 1700, saa for me av garde til gudsforlatte Kinloch......, to be continue


for dere som ikkje har vert her, er det virkelig ein by ein bor besoke, du har det meste her, men den er heller ikkje stor, og bare umaatleg koselig!! (Ingrid's reisetips)


Additional photos below
Photos: 7, Displayed: 7


Advertisement

Den torre buksa miDen torre buksa mi
Den torre buksa mi

Slik saa buksa mi ut etter at eg blei tatt av ei bolge....., var ikkje saa nogd daa...
GondolenGondolen
Gondolen

Litt av byen og gondolen paa toppen! satser paa aa ta turen opp der naar eg plopper innom.
Queenstown GardenQueenstown Garden
Queenstown Garden

Utruleg koselig park, det er mange frisbeer aa finne her, saa man er nodt til aa spille litt:)


Tot: 0.066s; Tpl: 0.011s; cc: 7; qc: 45; dbt: 0.0391s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb