"לא הספקתי לומר לך שלום.."


Advertisement
New Zealand's flag
Oceania » New Zealand » South Island » Queenstown
February 17th 2007
Published: March 18th 2007
Edit Blog Post

בס"ד

*** נגיעה ברגע פרטי ואישי ***

שבת, קווינסטאון, 8 ומשהו בערב, צורך עז להתקשר הביתה למרות שיום קודם שוחחתי עם אבא......... לא היה מענה!
תחושות פנימיות ואינטואיציות אישיות הן דבר שלא ניתן להסביר... הרגשתי!
החשש הגדול שלי מרגע יציאתי מהארץ התממש......
סבא כלאפו זכרונו לברכה!
סבא שלי! היחידי שזכיתי להכיר, לאהוב ולקבל ממנו המון חום ואהבה... הלך לעולמו ואני לא הספקתי להפרד........
לפני למעלה משנה, כשהחל לחלות ומצבו הבריאותי הדרדר, כתבתי לו שיר.. שכמנהגי אף אחד לא זכה לשמוע...
כעת אני כותבת את מילותיו בכאב ואבל.. ומקדישה אותו לך, סבא!


איך לעת זיקנה אתה הופך להיות ילד???
ואיך אני מרגישה חסרת אונים..
איך הגיעה העת בה אין משמעות למילים?!
והזמן אינו מרפא, אתה לא מחלים!

קנה רצוץ ברוח..
זע ונע בלי תכלית,
מיום ליום, בין חיים ומוות -
כבר לא ביד הלשון,
אולי בידי השם?!
אך, למה הוא נותן לסבל להתקיים?

הינך אדם אהוב,
אהוב ואוהב,
לא לך נובאה הנבואה לייסורי כאב.

אל נא,
אל תסתיר מרוריך..
אל נא,
אל תחסוך ממני כאבך..
ביום שבו אדע,
כי החלק הגאה שבי
הוא החלק ממך!

Advertisement



Tot: 0.084s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 56; dbt: 0.0636s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb