Zaterdag 25 oktober 2014


Advertisement
New Zealand's flag
Oceania » New Zealand » South Island » Glenorchy
October 25th 2014
Published: October 29th 2014
Edit Blog Post

Vanmorgen zij we vroeg opgestaan tussen de koeien en de paarden.

---we mochten van de lokale boer logeren op zijn grond 😊 (zie ook foto's van mijn blog vrijdag 25/10)



Vol goede moed vertrokken we richting de paardenstal om het paard te ontmoeten dat ons deze voormiddag zou vergezellen.

Ruben kreeg een groot, grijs paard genaamd Snoopy. Ikzelf kreeg een bruin gevlekt paardje genaamd Riley.



De rit was zalig. En het vertrouwen in de toeristen enorm...

Na een korte uitleg: tuigels zo, start is de voeten in de flank zetten, stoppen is aan de teugels trekken... kreeg ik te horen: "You good? Let's go..."



Gelukkig bleek het mee te vallen. Mijn paard was in een goede bui. Behalve dat hij heel de tijd mij de struiken induwde omdat hij honger had, luisterde hij heel goed naar mijn richtlijnen. 😉



Tijdens de paardrijtocht kregen we verschillende filmlocaties te zien uit Wolverine, Vertical Limit en natuurlijk Lord of the Rings. Meer specifiek de bergen waarin "YOU SHALL NOT PASS" gefilmd is. Veel konden we er eerlijk gezegd niet van zien, maar het was toch indrukwekkend om er zo dicht bij te zijn. (hoe raar dat ook klinkt...)



Nadien vertrokken we richting Dunedin. Nog rap gestopt voor een kleine lunch in het park in Queenstown waar net een Jazzfestival bezig was. Bijzonder leuk.


Additional photos below
Photos: 10, Displayed: 10


Advertisement



Tot: 0.059s; Tpl: 0.012s; cc: 12; qc: 28; dbt: 0.0319s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb