שלום מארץ הקרחונים!!

Oceania » New Zealand » South Island » Fox Glacier
January 6th 2007
Published: January 7th 2007

היום הגענו לללא ספק לאחד המקומות היפים והמיוחדים בניו זילנד - קרחון פוקס (פוקס גלזייר). מדובר בקרחון באורך כמה קילומטרים טובים שיושב לו ככה בניחותא על איזה הר באצע שומקום.

בדרך לקרחון עוד עברנו באיזו עיירונת בשם רוס, שיש בה מכרות זהב פעילים. רצינו לגנוב להם קצת, אבל לא הצלחנו...

ובנוגע לקרחון עצמו: יצאנו לקרחון עם מדריך נחמד שדאג לצייד אותנו בנעליים "מיוחדות", בדוקרנים להליכה על השלג ובבגדים חסיני גשם, כי גשם לא הפסיק לרדת מהרגע שהגענו לעיירה..
בכל אופן, הסיור עצמו היה ללא ספק אחד השווים. פשוט קשה לתאר את ההרגשה של ללכת על הר שהוא בעצם גוש אחד עצום של קרח.
רק חבל שבמשך 4 שעות של סיור נכנסו לנעליים ה"מיוחדות" שלנו מ--ל--א מים ושהבגדים שנתנו לנו בכלל לא היו חסיני גשם כי חזרנו מהסיור ר-ט-ו-ב-י-ם!!, אבל מאושרים!! (: ..

זהו..
מחר ממשיכים לוואנקה, נשתמע.
נשיקות.

Tot: 0.192s; Tpl: 0.018s; cc: 27; qc: 114; dbt: 0.0972s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb