שלום מדונידין!!

January 21st 2007
Published: January 24th 2007

היי לכולם!

אז מה עברנו בשלושת הימים האחרונים בדונידין?
ככה:
אז כבר בערב הראשון, חצי שעה אחרי שהגענו מהקייטלינס, לקחו אותנו זוג ישראלים מקסימים שגם התארחו בהיט של ג'נט לסיבוב קצר בעיר. ההילייט היה הביקור ברחוב התלול בעולם. יש לנו חדשות: הוא יותר תלול ממה שנראה לכם.

למחרת יצאנו לשוק המקומי, לחפש את אילנה, קרובת המשפחה של עדי , שגרה בניו זילנד יחד עם בעלה יעקוב כבר 4 שנים! .. בעודנו מצטלמים ככה סתם בשוק שנמצא בתחנת הרכבת, אילנה זיהתה איכשהו את עדי ומיהרה להוציא אותנו לסיבוב היכרות רציני בעיר (לא לפני שטעמנו קצת חומוס אמיתי שהם מכינים בבית ומוכרים בדוכן שלהם). אחרי כמה שעות של סיבובים קפצנו לבקר בבית המקסים שלהם, שמשקיף לנוף.. אחח.. איזה נוף..

היום עדי הלכה עם ג'נט לכנסייה של יום א'. היא חזרה ממש מרוצה ועושה רושם שהם ממש נהנו שם..
אחר הצהריים יצאנו לחפש פינגווינים בחצי האי אוטאגו שנמצא בקצה המזרחי של העיר. הנסיעה הייתה די קשה, בדרך לא דרך, ונאלצנו לחכות משהו כמו שלוש שעות בגשם, אבל בסוף, בשנייה שהחשיך לגמרי בחוץ, הם יצאו!! והיה כזה מגניב!! מדובר בפינגווינים כחולים, שהם פינגווינים ממש קטנים ולשמחתנו אחד מהם עבר ממש מטר לידנו, כי המערה שלו הייתה מתחת למקום שעמדנו עליו!
אז קפאנו מקור, אבל לפחות זה היה שווה את זה..

זהו.. מחר עוזבים את דונידין וממשיכים צפונה, לכיוון טימארו, שזה איפשהו באמצע הדרך בין דונידין לכרייסטצ'רץ'.

צ'או.

Tot: 0.17s; Tpl: 0.015s; cc: 25; qc: 114; dbt: 0.0951s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.3mb