hello from Taupo!!!!!

Oceania » New Zealand » North Island » Taupo
December 20th 2006
Published: December 27th 2006

אז ככה: אחרי יומיים ממש נחמדים ברוטורואה הגענו לטאופו. העיר הזאת אמורה להיות ה-מקום לעשות בו את כל הדברים המשוגעים כמו צניחה חופשית, בנג'י, ראפטינג וכו'.. אלא, שנפלנו על מזג אוויר זוועה - גשם לא הפסיק לרדת במשך יומיים. ישבנו לנו באכסניה והתחלנו לחשוב מה עושים עם עצמנו. ואז החלטנו שכדאי לנסות את מזלנו בעיר אחרת, רחוקה מטאופו, בחלק המזרחי של האי הצפוני, שנקראת אדג'קומב. ואכן - משנה מקום משנה מזל!!.
הגענו לאיזה אחוזה פשוט גן עדן של נוצרי נחמד מטעם ארגון ההיט (למי ששכח - ארגון של נוצרים שמארחים בביתם ישראלים כי הם אוהבים את ישראל) ובילינו שם יומיים של כיף אמיתי עם אחלה מזג אוויר. אחרי יומיים הגענו שוב לטאופו כדי לראות אם המזל ממשיך איתנו ולשמחתנו זה קרה. אז ניצלנו את היום שהיה לנו כדי לעשות את אחד הטרקים היפים בניו זילנד - הטונגרירו קרוסינג. מדובר בטיפוס על הר געש שהתפרץ לאחרונה לפני 80 שנה. כשראינו את ההר מרחוק הוא נראה חביב וחשבנו ש-17 ק'מ של מסלול שצריך לעבור זה בקטנה.. אבל כשתחלנו לטפס לגובה 2000 מטר.. בקור של משהו כמו מינוס 4 מעלות.. זה כבר לא היה מצחיק..
למרות זאת היה, בוא נגיד, מחשל.. והנופים בסופו של דבר היו שווים כל טיפת זיעה.. תסתכלו ותחליטו..
מחר אנחנו ממשיכים לוולינגטון - העיר שממנה אנחנו לוקחים את המעבורת לאי הדרומי ב-26 לחודש.. נשתמע..
צ'או!

Tot: 0.186s; Tpl: 0.009s; cc: 22; qc: 112; dbt: 0.1197s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb