"השקט שב לחיוך הרחב, שולט במצב..."

Australia's flag
Oceania » Australia » Victoria » Melbourne » St Kilda
January 1st 2007
Published: January 1st 2007

"... הראש מסובב לכיוון הנכון"

אמנם לא כתבתי זה כבר המון זמן... אבל זה סתם מתוך עצלות לפנות זמן לכתוב...
כן! אני עוד במלבורן! ופניי לקראת ניו זילנד... בעזרת השם באמצע החודש...
וכאן בדירה ברחוב מייפילד 26... אף פעם לא משעמם! הייתי שולחת סרטונים.. אבל הם לא ימחישו באמת...!! צריך להכיר את הנפשות הפועלות כדי להבין...
anyway..
השבוע הדירה עברה שינוי 😞
חמישה עזבו לכיוון סידני,ביניהם גם מיכל.
כבר באותו יום הגיעו חבר'ה חדשים! היה לי קצת קשה לעכל את הפרידה.. אבל ככה זה בטיול.. מכירים - נקשרים - וממשיכים הלאה.
מה שבטוח באמת.. זה שאתה אף פעם לא לבד! לא האמנתי לאלו שאמרו לי את זה בארץ... וחששתי מאוד מלהיות "לבד", אבל איך שלא מסתכלים על זה אתה פשוט לא!
לפניי הפרידה נסענו לטייל כולם ב
great ocean road
שזו דרך מהממת! בחלק הדרומי של מדינת
victoria
שזו אחת משש המדינות באוסטרליה..
שכרנו שני רכבים.. הצטיידנו באוכל... וקדימה!
היה קטע דרך שנסגר והיינו צריכים למצוא דרך חליפית... שהתגלתה כעיקוף ארוך שהיה שווה כל רגע!!
אילוצי זמן ועבודה גרמו לנו לעשות את הטיול רק ביום אחד... חזרנו מאוחר! ומה שקורה באוסטרליה כשנוסעים בחושך.. זה שקנגרו עלול לקפץ לך לנתיב!.. אל דאגה... לא קרה שום דבר! אבל זה בהחלט יפה לראות פתאום קנגרו חוצה את הכביש!
לאחר ששיתפתי אתכם בחוסר המזל שלי לפגוש קואלה בטבע..
החלטתי (או יותר נכון החליטו בשבילי..) שהולכים לבקר בגן חיות של מלבורן!
זה היה אחד הימים הכי חמים שהיו במלבורן!! היה נחמד... חוץ מזה שגם לחיות היה כל כך חם שהן לא התאמצו כלל בשבילנו.. (ע"ע התמונה של הקנגרו שאשלח)
אבל.... ראיתי קואלות!!!!!!!!!!!!!
הן יצורים כאלו חמודים!
אז הפעם אני אשלח תמונה של קואלה אמיתית! (שאנטי - זה בשבילך!)
אני מרגישה שלא כתבתי מלא זמן... ויש לי עוד המון לספר...
אני מקווה שחנוכה עבר בארץ בכייף! אנחנו חגגנו בדירה.. הדלקנו נרות! לביבות.. סופגניות בשפע! אנחנו נחשבים לבני חסות בקרב הקהילה היהודית.. ואנשים דואגים להביא לנו מידי שבוע חלות, לחם ובחנוכה... ים של סופגניות!
ככה שמלבד העובדה שהשקיעה פה ממש מאוחרת.. בערך ב-9 בערב... וזה שמוצאים ברחוב חנוכייה לצד עץ אשוח.. חגגנו כמו בארץ!
בקרב הקהילה היהודית היו כמה ארועי חג... אחד מהם, שהגענו אליו באופן מקרי לחלוטין, היה מופע והדלקת נרות במרכז הסיטי
זה היה אחד הרגעים היפים! לראות איך ממש בלב העניינים לא שוכחים גם אותנו.. שרים שירים עבריים במבטא אוסטרלי כבד, רוקדים, אוכל כשר, והדלקת נרות עם מופע אורות לייזר! השקיעו...!
אני, כמובן שלא יכולה לשבת בצד, מוצאת את עצמי מתחילה לרקוד ריקודי עם עם קבוצה של אוסטרליות מבוגרות... בשלב מסויים כשמאס עליי הצד הידוע של ריקודי העם בסיבובים מעגליים... נזכרתי שאמא שלי היתה בנעוריה מדריכת ריקודי עם.. ולקחתי את העניינים לידיים... קצת שורות.. קצת אורה! חייבת לציין... שהן קולטות מהר... קצת יותר מידי אפילו...
מצאתי את עצמי מרימה יד... ופתאום כולן מרימות גם כן! היה משעשע ממש..!
בוודאי אתם תוהים איך חגגתי את ה-
new year
אז האמת שהשבוע, אחרי שהחבר'ה עזבו, התחלתי לקחת יותר ברצינות את עניין העבודה..
אפילו קניתי לי פלאפון!!!! וזה מדהים כמה שזה משנה את העניינים...
בכל אופן אני סוטה מהנושא...
בערב של ה -
new year
עבדתי 11 שעות בייביסיטר אצל משפחה ישראלית שערכה מסיבה אצלם בבית... אני השגחתי על שני הילדים הקטנים במהלך היום עד 23:15 בערך...
משם הזדרזתי לכיוון החוף.. כדי לא לפספס את חצות! היו זיקוקים.. מלא אנשים...
וממש ליד גם מסיבה שעולה 200$ כניסה!
אני ויתרתי על התענוג... ודי הייתי מותשת!
היה נחמד! ציפיתי לקצת יותר ...
לא נורא! אולי ב-2008...!
טוב..
הארכתי בדברים הפעם...

שתהיה לכולנו שנה אזרחית מוצלחת ומאושרת!

אצטט קטע מתוך ברכת
SMS
שמישהי קיבלה לשנה החדשה והקריאה לי... המשפט שחילחל לי...
"never regret something that made you smile"
ובתרגום חופשי..
לעולם אל תתחרטו על דבר שגרם לכם לחייך!!!

Tot: 0.068s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 56; dbt: 0.0474s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb