Tundub, et kõik teed viivad mäkdoonaldsisse


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » Victoria » Melbourne » CBD
February 21st 2010
Published: February 21st 2010
Edit Blog Post

Jälle naudin mäkdoonaldsi hirmaeglase interneti mõnusid koos konditsioneeriga, mis on nii külm, et kohe kodune tunne tuleb.
Siin on jälle nii palju juhtunud, et ürita nüüd puslet kokku panna. Käin ikka tööl, esmaspäevast reedeni, üheksast kuueni. Vahepeal on igasuguseid kujusid meie tiimist läbi käinud. Kõigepealt tuli iirimaalt kõigi suur sõber Simon, kes on kaks meetrit pikk ja professionaalne fundraiser. Temast sai kohe tiimijuht ja mina kuuletun nüüd ka talle. Siis tuli suure mikrisoenguga Andrew, kes eriti matsu ei jaganud ja peale nädalat ütles, et ta nüüd läheb. Siis tuli iirlane John, kes oli tõeline koomik, aga tema jagas veel vähem matsu, nii et Phil pidi ta vallandama. Minu suureks rõõmuks on šoti tüdruk Alison suured katsed läbinud ja tema kuhugile kaduma ei lähe. Kaks Sydney tüdrukut Lauren ja Jenny on ka mõneks nädalaks siia tööle tulnud.
Jah, nagu öeldud, oleme üks suur heategevuspere ja peale tööd ei lähe keegi enam otse koju, vaid istume kuhugile maha ja avastame järsku, et öö on käes. Eriti toredad õhtud on olnud Ali, Jenny ja Laureniga. Aliga plaanime Tasmaaniat vallutama minna, Jen ja Lauren sõitsid täna Sydneysse tagasi. Vahepeal kolisime neljakesi hotelli, sest kahe inimese tuba oli jube odav ja kuna toas oli hiigelsuur king-size bed, siis hiilisime neljakesi tuppa ja jagasime hinna neljaks. Hind oli umbes sama, mis hostelis. 140 dollarit 5 päeva eest, hostelis oli 7 päeva eest. Aga hotellis oli VAADE, oma köök, VANN, BASSEIN, JÕUSAAL!!!!!! No igatahes oli see natukest priiskamist väärt. Nüüd täna hommikul checkisime välja ja plaanime Aliga ühte odavasse hostelisse ümber kolida. Eks näis, kuidas läheb.
Eile andis mu telefon lõplikult otsad ja alustasin palga laiakslöömist. Ostsin uue telefoni, olen väga rahul. Eestis on ikka telefonid nii kallid, et siin poodi minnes tuleb hirm peale, et kui koju lähen siis pean kõigile odavaid telefoni viima. Hahaa :D
Nüüd siin iga nädal ühest kohast teise kolides olen oma suure raske läpaka peale nii vihane, et lähen nüüd kohe ja müün selle juustu maha ning ostan väikse odava juustu asemele. Mul ongi ju arvutit ainult blogi ja interneti ja mõne pildi ja muusika jaoks vaja, eks siis kõlbab väike juust kah, ega ma siis Urmo pole.
Üldse on elu siin sihuke, et ega ma mingit paska kokku ei osta, sest tean, et pean seda seljas tassima nagu ehtne kaamel. Isegi fotoka mõtlesin vahetada väiksema vastu, sest kui ma seljakoti selga vinnan on tasakaaluhäired teemas.
Mis siis veel. AAAAAAAAAAA!!!!!!OOOOOO!!!!!! Sain kätte Egle paki!!!!!! Oi kurjam! Kalevi kommid läksid nagu niuhti ja suurte lumehangedega pilt jäi kohalikele austraallastele kui tempel mällu igaveseks. Ma pole vist elus nii suuri silmi näinud. Need polnud lund näinud. Tänks Egle! Tore on kirju ja pakke saada 😊 Riisijunnid sain ka lõppude lõpuks kätte. Paar aastat oled juba neid lubanud mulle tuua! :D
Ja just õigel hetkel kui kõik Egle kommid olid nahka pistetud, tuli otse Eestist Carli sõber Oliver, kes enne lendu mu emaga tutvust tegi ja mulle uue paki tõi. Ütles, et mu ema oli väga sõbralik olnud. Tohhoo tonti. Harutasin kohe leivapakid lahti ja närisin ehtsat paljast musta leiba. Sydney tüdrukud polnud õiget leiba näinudki ja küsisid, et kas seda võib üldse toorelt süüa. Üleüldiselt ei ole austraallaste intelligentsustase eriti kiita. No ameeriklastele, kes arvavad, et Eesti on võileib, jäävad nad vist alla, aga ega siin väga ruumi hõisata ja pidutseda pole. Räägin ju iga päev vähemalt saja võõra inimesega, kes 95% juhtudes on kohalikud. Kuna kohe ei saa ju öelda, et ma siin korjan loomade jaoks raha ja anna nüüd tuld..siis peab soojenduseks ja ice-breakeriks väga sõbralikku juttu ajama. Kõik kohe uurivad, et mis veider aktsent mul on ja siis on kohutuslik pop quiz "kas sa tead väikest euroopa riiki E tähega, mis on kohe Skandinaavia juures". 99% vastajatest põruvad läbi. Mõned huvitavamad kohad, millega Eestit on seostatud on Aafrika (JAH JUST, KAS MA NÄEN VÄLJA NAGU AAFRIKLANE?!), Lõuna-Ameerika (täpselt sama kommentaar), Island (neil pole ilmselgelt õrna aimugi, kus pärapõrgus Island asub), kõikvõimalikud Balkani riigid, eriti populaarne on miskipärast Horvaatia. Enamus inimeste jaoks olen ma suur ilmaime, sest nad pole palja silmaga päris elus eestlast kunagi näinud. Ma siis teen kohe väga põhjalikku teavitustööd peaks ütlema. Seletan kõigile kellega räägin, et meil on terves riigis 1,4 miljonit inimest (Melbourne's on u 4 miljonit), pealinn on Tallinn, meil on juba mõned head aastad kasutusel olnud elekter ja varsti loodame saada esimesed telefoniliinid. Siis vahitakse sulle lolli ehmunud näoga otsa ja hakkad seletama, et see oli tegelikult nali ja meil on ikka tsivilisatsioon majas ning muidugi siin kõik teavad Skype'i ja räägin, kuidas meil on ikka e-valimised ja internetipank ja wifi ja vanalinn jne jne jne..head aega ja kindlasti guugelda "estoniat" kui koju jõuad. Mõni üksik õnnelik (enamasti turist rootsist) on lausa Eesti pinda katsunud ja need kujud võivad kohe suurt uhkust tunda. Pooled on Estoniast midagi poole kõrvaga kuulnud, teine pool on ilmselt kõrvad geograafia tunnis kinni pannud. Üks hull tahtis mulle selgeks teha, et mul on luulud ja sihuke koht nagu Estonia eksisteerib vaid minu väikses lollis peas..võttis siis uhke mees (lipsu ja ülikonnaga, vanust ehk veidi alla 40) taskust välja Iphone'i ja leidis punastades googlemaps'i pealt väikse punkti, mis kandis nime Estonia. Tal oli kohe nii piinlik, et kirjutas kohe mu heategevuspaberitele alla ja kadus nagu niuhti.
Minu töökaaslane Cat, kes on ka Sydneyst, sama vana kui mina, seletas kuidas enamus austraallased maakaarti näevad. Niisiis. Kõigepealt on muidugi USA, mis on suur ja "ulbib kusagil ringi", siis on suur Aafrika, kus kõik on vaesed. Siis on Euroopa, mis koosneb UK'st, Prantsusmaast ja Saksamaast. Kui sa väga intelligentne oled, siis võib-olla oskad ka veel Itaaliat, Hispaaniat ja Kreekat nimetada. Küsisin neiu Cat'i käest, et kus siis Venemaa on ja ta arvas, et kusagil Euroopa all või peal vist. Aasia on ka kuskil, sest sealt tuleb palju pilukaid Austraaliasse õppima, aga täpne asukoht jääb müsteeriumiks. Näete siis, ma tunnen end kohe päris targana siin. No muidugi on siin ikka normaalseid inimesi ka, kes teavad, mis maailmas sünnib ja kus Venemaa või Aasia asub.
Aa, ja siis sai Kiku vahepeal medali ka, nii tore, muidugi kohe seletasin kõigile, et meil jah inimesed suusatavad täitsa sileda maa peal (cross-country) ja see on tegelikult ka võimalik ning olen ise ka proovinud. Ma olen muidugi õige suusakunn. Kahjuks siinsed kanalid näitavad bobikelkusid ning tobedusi ja sel ajal kui kiku jälle sõitis näidati minu telekast slaalomit, no mis sa teed. Aga uisutamist nägin natuke, kuidas Pljušenko jää peal ringi kargas, aga see oli ka kõik.
Okikas, nüüd on piisavalt ebavajalikku infot jagatud 😊
Kuulmiseni
K

Advertisement



21st February 2010

jeeeeeeeeeeeeeeeeee! Niiii tore, et see väike paikike ikka teisele poole maakera välja jõudis!!! tupsu-nupsu-Kriss, ole pai!!! ;)
23rd February 2010

Väike pakike seikles ilusti minuni! Tänks tibu-nibu. Hoian su lumerookimistel ja lugemisaastal ka silma peal (blogi). Ärge lume sisse ära uppuge :)

Tot: 0.139s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 50; dbt: 0.1043s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb