Tuttelut - bare rolig, jeg lever endnu, men South Australia has stolen my heart............


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » South Australia » Kangaroo Island
February 17th 2006
Published: March 19th 2006
Edit Blog Post

KANGAROO Island :-) ;-) :-) Imponerende, henrivende, helt ubeskriveligt smukt, dyrearter i massevis, ogsaa de farlige slags, vores skoenne haerforer var en lokal gaev jente, som i den grad elsker sin oe og sit arbejde. Hun havde ogsaa en af de bedste dage laenge, idet hun aldrig i sine 7 aar har set saa mange dyr af enhver art, som den dag. F.eks. paa den slags ture plejer de kun af se 1-max. 4 echidna'er (australsk udgave af pindsvin, som har en helt speciel adfaerd) - vi saa: 9. Jeg har gaaet paa "Snake Lagoon" 4 km, med kun en pedestrian sandsti af en bredde paa 40 cm, set slanger, saa det var med at kigge ned. Jeg har faktisk vaeret ude og overskride mine graenser - det foeles SAA fedt.........................

Saa - ordene er knappe endnu, synsindtrykkene skal lige nusses lidt om foerst.

I oevr. er jeg rendt ind i en forfaerdelig daarlig hals, - min stemme er helt sexet som Tina Turner, men jeg er ikke mange sure sild vaerd.........

Lige nu bor jeg paa CARRINGTON STREET, og det er ligesom at vaere hjemme - faktisk ligesom at bo paa kollegie, blot med en masse forskellige nationaliteter. Her har jeg ikke noget imod at vaere syg............ Desuden er Adelaide en fed by, saa jeg har ikke travlt med at komme herfra. Folk i Adelaide er simpelthen noget af det soedeste jeg har oplevet - lutter positive mennesker, jeg har moedt. Maaske er det her jeg er fra ................ hehe.... :-)

Skulle egentlig videre til Alice Springs paa mandag, men skal lige se, om jeg kan faa det udskudt.

Lots of love


Charlott


Advertisement



Tot: 0.107s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 46; dbt: 0.0588s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb