Tak!

Oceania » Australia » Queensland » Townsville
December 23rd 2006
Published: December 23rd 2006

ja nemlig.

tak for alle julehilsnerne, rart at hoere fra jer alle, og ogsaa lidt rart at i ikke har glemt os helt!

nu kommer der et lille billedshow - hvor mange billeder kommer an paa hvor hurtigt nettet er!

foerst et billede helt fra starten af julemaaneden, naermere 1.december - tillykke med foedselsdagen far.

Det i ser paa billedet er verdens naeststoerste sten, Ayers Rock (der er at finde i centralaustralien kun omgivet af oerken), med masser af vandfald loebene ned af siderne, et fantastisk (og meget sjaeldent) syn!

det naeste billede er blot taget 31 minutter senere for at vaere helt eksakt - og der ser stenen saaledes ud:

og fordi vi er saa selvglade saa kommer der ogsaa lige et billede med os selv - eller jeg er glad for pernille, saa der kommer et billede af hende, daekket af en masse papegoejer =)

slutteligt kommer der et billede af vores eget lille paradis, en strand vi havde helt for os selv paa Magnetic Island - se og bliv misundelige!

haaber i alle nyder julen - det goer vi ihvertfald

fred & kaerlighed Morten og Pernille

23rd December 2006

Glædelig jul
kl. er 22.45, juletræet er pyntet og gaverne klar, måske er I ved at stå op og derfor skal i have måske dagens første GLÆDELIG JUL. Vi skal også hilse fra farmor, hun har været her i aften og så billederne I har sendt og syntes også at der ser dejligt ud. Mads er ved at blive lidt vild, han har løbet rundt i huset og sunget nu er det jul igen, det bliver en laaang dag i morgen! Har I fundet jeres lille plastik juletræ frem?? Ikke mere hjemmefra denne gang. Juleknus og kram

Tot: 0.131s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 48; dbt: 0.0745s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb