Eindelijk

Oceania » Australia » Queensland » Brisbane
September 15th 2005
Published: September 15th 2005

G'day mates!

Eindelijk een berichtje van down under. Het viel niet mee een computer te vinden die geschikt was voor ons doel. Toen we eindelijk een internetcafe vonden, was dat gesloten en vandaag waren we nog net op het nippertje om dit bericht te sturen. De foto's volgen zo gauw mogelijk.
We hebben een goede reis gehad, maar het is wel erg ver! Oom jaap en tante Gerry stonden al klaar bij het vliegveld en we zijn eerst bij hen op de koffie geweest, waarna we met Aart wat gewinkeld hebben in Brisbane: vogelboeken en een telefoonkaart.
De volgende dag hebben we met oom Jaap en tante Gerry een uitstapje naar de zee gemaakt en 's avonds kwamen een paar van hun kinderen langs. Een heel gezellige avond.
Gisteren zijn we voor het eerst met de camper op stap gegaan. Het was even wennen in dat ding met het linkse verkeer, maar het lukt redelijk goed.
Vandaag hebben we de Zoo van crocodile hunter Steve bezocht, erg leuk.
Het is vijf uur en de baas van het internetcafe wil de tent sluiten, dus de rest komt later.

Groeten van Hans en Marjon

Tot: 0.06s; Tpl: 0.012s; cc: 9; qc: 45; dbt: 0.0362s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb