Noosa til Brisbane :)

Oceania » Australia » Queensland » Brisbane
March 24th 2007
Published: March 24th 2007

Heihei😊

Etter noken tima me buss va vi endeli framme i Noosa..veldi fin plass😊 Litt rikmannsplass egentli, memasse flotte hus og luksushotell, golbane og diverse..foelte oss litt malplassert😊 men d viste seg at vi vakje dei einaste backpackerane der, for alle hostellne va nemli fullboka!Vi fant heldigvis en plass aa bo til slutt, etter et par tima me oerten telefona og trakking fram og tilbake!
Vi blei vaerande i Noosa i tre netter..veiret va ganske fint, saa vi fikk bruke litt tid paa den fine stranda, sola oss litt og bada masse😊
Endeli kunne vi bade i sjoeen uten aa bekymre oss saa masse..Vi hadde noken fine og avslappa daga i Noosa 😊

Den 20. mars reiste vi vidare til Brisbane, nok en kort busstur😊 Noken tima paa bussen e ingenting lenger! Ska aldri meir klage paa avstanden mellom Barmen og Halsoer..😊
Frammei Brisbane trakka vi opp til hostellet vi skulle bo paa for natta, Banana Benders, d viste seg aa bli ei lita treningsoekt me tunge sekka paa ryggen! Etter aa ha sjekka inn trakka vi nedover mot byn igjen, koseli by😊 Vi endte opp paa Queen St. Mall, ei shoppinggate som Jaana likte godt😊 helt plutseli traff vi paa Daniella igjen (fra Fraser), kjempekjekt!Vi va litt troette og slitne alle sammen, saa vi tok oss bare en tur paa kino..😊
Dagen etter flytta vi inn paa et anna hostell, Tinbilly's, litt meir sentralt😊 Veldi fint og reint! der bodde vi paa dorm ila me tre andre..fra Korea..dei mest forfengelige folk vi noken gang har treft! Guttane va vaerst..rett foer vi ba om et hudpleiekurs 😊 dei hadde minst 15 forskjellige krema paa kvar! morsomme folk 😊
Etter d va d tid for litt shopping og sightseeing 😊 pengane fyke her!!Gunnar blei fort lei av aa trakke i butikka, saa vi gikk over Victoria Bridge, fin utsikt over byen ! Koseli aa gaa langs elva😊
Etter go middag va d aa faa me seg Happy hour'en i baren paa hostellet..masse billi vin og champagne til jentene😊 og der blei vi vaerande...arti kveld😊

Neste dag va d merkeli nok litt vanskeli aa komme seg opp..vi starta me frokost paa Subway 😊 foer vi tok bussen ut til Lone Pine Koala Sanctuary! Endeli litt tid for koala kosing 😊 Australias stoerste samling av Koala, rundt 130 stykke..utruli soete, virkeli til aa spise opp! 😊 ikkje dei mest aktive dyrene akkurat, dreide seg mest om spising og soving..et par slaass litt, men d foregikk saa og sei i sakte film..😊Jaana va overlykkeli daa hon endeli fikk holde en koala 😊😊
Der va andre dyr i tillegg..masse kengurua, ganske tamme �orskjellige fugla, wombat, krokodille og litt gaardsdyr..men d viktigaste (iallefall for Jaana!), va Koalane! 😊 Seinare va d ut aa spise middag igjen( litt slove me matlaginga, ganske rimeli aa gaa ut aa spise) og bare slappe av 😊
Siste dagen gjorde vi ikkjenoke spesielt..litt graa og trist dag, gikkp aa museum, og vab opp i et gammalt klokketaarn for litt utsikt! klokka ringte selvfoelgeli akkurat da vi kom opp, heldigvis va klokka bare ett! Klarte aa knekke inn litt shopping og 😊

Neste dag, loerdag 24. mars, reiste vi vidare..satte oss paa bussen mot Surfers Paradise 😊
heldigvis bare et par tima unna!

Rommet vaart paa Tinbilly's :)Rommet vaart paa Tinbilly's :)
Rommet vaart paa Tinbilly's :)

Savna senga si heime!
Gunnar og "Nick" fra rommet vaart:)Gunnar og "Nick" fra rommet vaart:)
Gunnar og "Nick" fra rommet vaart:)

veldi forfengeli fyr fra Korea!
Litt aktivitet :)Litt aktivitet :)
Litt aktivitet :)

Jaana forguda dei(!), mens Gunnar syns dei saag rare ut og lukta stygt..:)
Ikkje fullt saa soete..paa langt naer!!Ikkje fullt saa soete..paa langt naer!!
Ikkje fullt saa soete..paa langt naer!!

Dissa stakkarane her va i bur, men sanne e overalt!!!dei e digre..her skulle mamma'ane vaare ha vaert!
Kosete kengurua :)Kosete kengurua :)
Kosete kengurua :)

Gunnar foretrekke dei!

17th April 2007

hei
hei igjen!! ser no ut som dåkke kosa dåkke... fekk dåkke og sånn go shampoo på tinbilly's?? :) hehe... no kjenne no eg meg litt igjen på bildene dåkka.. må kose dåkke vidare! ps: eg har ikkje fått kort enda :(
17th April 2007

hilsen
Hei hei!!! Kjekt med livstegn fra dokke igjen:-) og som vanleg er det fullspekka med flotte opplevelsa!! Gla for at dokke ikkje endte opp som hai- mat i dei turkise bølgene... Koalaen va kjempesøt :-) hadde vært fint om dokke kunne ha tatt med ein heim! Den kunne ha dovna seg saman med katten.... Kos dokke vidare:-)
18th April 2007

Hei!
Fytti rakkaren for nokre digre flaggermus. Trur vi klarer oss godt med dei små ekle vi har her heime. Søte og ufyselege dyr finst det vist over alt. Trudde det verste var alle froskane våre!? Ikkje vanskeleg å sjå at de kosa dokke. Ha fine dagar vidare!!
18th April 2007

Hei hei!
Der skulle vi ha vøri! Utrulig kvite og fine strender, men bading ilag med heier er for spesielt interiserte:-) Her er tre grader, så bare kos dokke inderlig.Dokke er dyreglade begge to, trur det må bli gardsdrift på dokke:-)Veldig kjekt å følge med turen så langt..
22nd April 2007

GRATULERER!!!!!!!
Hallo!! GRATULERER MED 21 ÅRSDAGEN!!! Håpe du får en glamorøs og fin feiring av dagen din i Holywood:-) Gleda oss til å høyre fra dokke igjen! Stor bursdagsklem fra mamma,pappa og Bette.
23rd April 2007

helsing...
Gratulerer så masse med dagen, jaana=).. sikker på at dokke begynner å savne Noreg litt no... men må huske!!... knappt ei veke igjen no:p.. hehe=)
24th April 2007

hei igjen
ja australia ser like nydelig ut som jeg hadde trudd, hadde vert utrulig å kunne få oppleve det en dag. jeg ser at dere har det toppers og nyter landskapet til neste tur på reisen er hoolywood i statene. ha en trygg og fin tur videre på reisen mange klemmer erene
29th April 2007

Steikje brette hyle Magda!!
oioioioiooooi....eg blir nesten svimmel av d her....at d går ann å få med seg så masse på så kort tid..eller dokke har jo vært vekke i ei evighet. Men på en måte har dokke nettopp reist! Nei, no blir eg svimmel her! Saken e den at dokke snart e tilbake til havrelefsa, og at eg har savna dokke, og at dokke har vært vekke kjempelenge- men at dokke liksom nettopp reiste. Ok, eg gjer meg. KOM BARE HEIM NO SNART!! Eg visste jo at det her ville bli en fantastisk opplevelse for dokke, men eg har no ikkje sett på maken! Dokke har jo utøvd ekstrem- opplevelses greie i fleire mnd! Eg mistenke at vi på Halsør og Barmen får igjen to sjokoladebrune, blakke, lykkelige og UTSLITTE blonde vestlendinger! Eg må advare om at dokke vil få kultursjokk vel heime igjen... Første morningen kjeme dokke til å sprette opp, pakke sekken, ha passet klart i handa, og sjangle ut på tunet. Og så står dokke liksom der på Halsør/ Barmen med frostrøyken (litt overdreve, e vår her no,trur eg) ut munnen... og bare WHAT!!? Where is the beach?? Men det e då dokke bare skal tenke, ok, borte bra men hjemme best, og dessuten e eg dritbrun!:) Det blir rart for oss å ikkje gå rundt og vente på reiseblogg og:( DERFOR har eg en strålande ide!! Haha!! Jo, no e jo vi vandt med å følge med på alt (nesten) dokke gjere- og lika det-, og derfor foreslår eg at dokke bare laga en ny blogg ved navn www.kvardag.org -jaana-gunnar! Hæ?? Vakje det lurt? Dokke synes sikkert ikkje at det virka så spennande å skrive om, men då vil vi andre føle at vi fortsatt e med på greiene:)! Uansett, eg gleda meg som en gaaaal til å sjå dykkars vakre åsyn forran meg igjen. Det blir Stort med stor s. Nyt dei siste dagane da!Men du Gunnar,,,eg har ei høne å plukke med deg før eg gjer meg! Jepp...leste her for ei stond sida at du synes koalaane lukta rart og liksom ikkje var noke serlig. HALLO DA MANN!! Det går da ikke ann å ikkje like levande koselosebamser?? Mannfolk! Ja, ikkje det at ikkje kenguruane e fine altså...Men KOALAER RULER! Hrmf..så veit du det.......;) Stor klem, og 21 års presang, venter!

Tot: 0.084s; Tpl: 0.013s; cc: 9; qc: 56; dbt: 0.0534s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb