Brisbane


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » Queensland » Brisbane
December 2nd 2006
Published: December 26th 2006
Edit Blog Post

BrisbaneBrisbaneBrisbane

Lucy, Lisa and me...:)
Ja skulle jo flyve fra Brisbane - havde ca.3 dage der - troede det skulle blive super kedeligt, for havde ikke hoert saerlig mange naevne Brisbane som en laekker by... Men ankom og havde mulighed for at komme med til aabningen af det nye galleri, GoMA (Galleri of Modern Art) som aabnede d.2 Dec. saa det var jo helt vildt perfekt og super spaendende!!!

Om aftenen rendte jeg til min meget store overraskelse ind i Lisa og Lucy igen - to helt vildt sjove piger saa hyggede mig de naeste dage sammen med dem - den stod bl.a. paa film i poolen, biograf og jo saa selvofelgelig en liiiillle smule shopping 😊 Saa hvis man spoerger mig, synes jeg Brisbane er en super fed by!


Additional photos below
Photos: 3, Displayed: 3


Advertisement

BrisbaneBrisbane
Brisbane

Christmas???
BrisbaneBrisbane
Brisbane

Film i poolen...nice!


Tot: 0.148s; Tpl: 0.01s; cc: 16; qc: 83; dbt: 0.0769s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb