univerzita a večerní sledování lezců na skále


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » Queensland » Brisbane » St Lucia
July 21st 2014
Published: July 21st 2014
Edit Blog Post

uřícená milovnice cyklistikyuřícená milovnice cyklistikyuřícená milovnice cyklistiky

Znáte můj vztah ke kolům? ;)
První den nultého, neboli orientačního týdne začal vybitým mobilem a s tím spojenou absencí budíku. Upps. Pro cestu do školy jsem v rámci sportu, zdravého těla a šetření zvolila kolo-účet z předchozího dne. Podle Google 40 minutová cesta zabrala minut 50, včetně výměny kola ve 30 minutovém limitu a zastávkou ve stanici bez proudu (čehož jsem si všimla až po zasunutí kola bez možnosti půjčení nového). Naštěstí byl na místě pracovník stanice, který svým silným přízvukem zavolal kolegovi a já dostala prodloužení limitu a kolo k tomu.
Do školy jsem přijela a vypadala asi takhle (foto)
Kampus je nádherný, jsem ohromena. Lékárna, banky, restaurace, budovy všemožných oborů blízko u sebe, knihovny, divadla, sportovní areál (venkovní bazén, tenisové kurty atd.) a pestrá směs studentů a vyučujících.

Na setkání mezinárodních studentů (of science) jsme dostali cedulky se zemí a dominovali studenti z USA, Brazílie a Číny.
Cestou po kampusu jsem pak najednou uslyšela češtinu - a ejhle, krajani z VŠE 😊 Společně jsme pak vyřídili identifikační kartu studenta i wifi připojení na eduroam. Zjistila jsem,že mám už do příštího týdne přečíst kapitolu z vyjednávání, takže jsem rovnou navštívila obří knihovnu.
Večer jsem pozorovala lezce po skalách a pak šla domů po tom
lezení ve tmělezení ve tmělezení ve tmě

Já jen sledovala
pěkným velkým mostu, co jsem přidala na fotce, který byl tak vysoký, že jsem našlapovala opatrně a uprostřed chodníku.


Additional photos below
Photos: 4, Displayed: 4


Advertisement



Tot: 0.096s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 46; dbt: 0.0496s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb