1. tag in sydney

Oceania » Australia » New South Wales » Sydney » Opera House
September 11th 2007
Published: September 11th 2007

Hoi zaeme

de gani tag hai vorne bim hafe und em opera house verbracht. han chli gsuennelet und denn bini uebere um opera house, das vo noechem nid ganz soo schoen usgseht, defuer umso iidruecklicher. Bin aber id ine, da mer ja fuer alles itritt mues zahle. defuer bin in Botanic garden wo grad nebed drah xi isch und bin eifch chli umegloffe. es het ueberall en art flughuend gha wo ade Baum ghanged sind, dia sind no zimli gross. aja und en kakdu hani auno xe. han den no welle in tropical garden, en art regewald imitation inere halle,het denn aber scho zue gha:-(
han beschlosse irgenwo go znacht esse zgha, dune am hafe. es isch wahr, meh hani huet wuerkli nid gmacht. im zimmer hani gmerkt dases 2 CH'ine het us basel, wone weltreis mached, die hend mer chli tips geh. naja, mal luege oeb ich die wuerkli chan bruche.
jetzt gani glaubs go schlafe, mer hend da jetzt 22.10 und ich hani schono es bitzli mueh mit de ziitumstellig.
bis glii
eui arlette

Tot: 0.084s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 47; dbt: 0.0448s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb