Mina första intryck av Australien


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » New South Wales » Sydney » Manly
September 29th 2010
Published: September 29th 2010
Edit Blog Post

Mina första intryck av Australien



När jag nu har varit här i snart två veckor och den första tidens turbolens småningom börjar lägga sig, tänkte jag att det kan vara lämpligt att skriva mitt första inlägg i denna blogg.


Additional photos below
Photos: 2, Displayed: 2


Advertisement

huset jag bor ihuset jag bor i
huset jag bor i

bor i det gula tegelhuset på tre våningar, totalt ca 100 kvm + garage. Det var svårt att hitta någon bra kameravinkel, huset som avses är hursomhelst det som är närmast kameran
Dom jag bor medDom jag bor med
Dom jag bor med

Här är folket jag bor med: Christoffer från Sverige och Mini o. Yalini från Indien. Trots att Christoffer framstår som en jätte på bilden är han bara ca. 175 cm.


Tot: 0.1s; Tpl: 0.015s; cc: 5; qc: 44; dbt: 0.0375s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb