rantailua

Oceania » Australia » New South Wales » Sydney » Manly
March 19th 2006
Published: March 19th 2006

aamupähkäilyjen jälkeen tultiin siihen tulokseen, että ei se taidakaan sataa vaikka säätiedotus niin lupas.. Aurinko nimittäin paisto kirkkaalta taivaalta ja lämmintä riitti. Ei siinä sit auttanu ku laittaa bikinit päälle ja suunnistaa Manlyn lautalle. Noh ei meistä tuu mitään auringonpalvojia. se on ihan selvä! puolen tunnin jälkeen alettiin oleen, et vois lähtee kotiin, mutta kyllähän me tunti siellä jaksettiin maata.. Sit piti käydä katteleen Manlyn kauppoja. Piti nimittäin saada flipflop kengät ja kyllähän me sellaset löydettiinki! 😊 ja sit lisää tuliaisia. Kohta onkin kaikki ostettu! :D hyvä me! noh rahatki on sit sitä myöten kulunu, että eipä sitä enää toukokuussa taida edes olla rahaa ostella..
Kotona tehtiin kalaa ja hymynaamoja. ei jaksanu muutakaan. ja joutu meneen kylmään suihkuun, jotta sai hiekat pois. se hiekka on niin ärsyttävää,kun se takertuu joka paikkaan! argh!!! 😞
Ja Minnan sivistämistä jatketaan. Tänään vuorossa Mulan II 😉 varokaa vaan! se osaa kaikki parhaat repliikit kaikista parhaista piirretyistä!

"Don't hate me because I'm beautiful!"
"Bu-huu for you!"

Tot: 0.12s; Tpl: 0.008s; cc: 13; qc: 47; dbt: 0.0747s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb