Sirkus

Oceania » Australia » New South Wales » Sydney » Darling Harbour
April 15th 2006
Published: April 15th 2006

Suvi on vähän kipee... todella mukavaa! kuhan ei tästä pahenis. kurkku on kipee, mut kuumetta ei varmaan oo. ei meillä oo mittaria, niin ei voi tiettää 😉 mutta kyllä sitä pärjää!

Aamu taas vaan lorvittiin koneella ja tv:n edessä. sit päätettiin lähtee kattoon sirkusesiintyjiä kaupunkiin, kun se on ihan ilmasta. Ensimmäisessä estiyksessä oli 2tyttö Austrian Airlinesilta.. heh! onneks ne ei oo oikeesti siel töissä nimittäin me lennetään sillä kotiin.. vois jäädä pian tulematta.. 😉 ihan hyvä esitys niillä oli, mut sen toisen tytön nauru oli tosi ärsyttävä.
Sit oli sellanen kuningas-tarina esitys. ihan jees!
käveltiin toiselle lavalle ja siel oli sellanen mekaaninenkoira esiintymässä.. se oli aika hauska! :D me ainakin naurettiin sille! se vähän veti eye of the tiger:a.. heh!
Minna sai osallistua kyselyyn tosta sirkuksesta. tai siis yhdessä me siihen vastattiin vaikka vain yhtä ne pyysi...
Sieltä sit Paddy's marketille syömään. Otettiin nyt Pekingin possu. oli aika hyvää!
vähän namia kaupasta ja elokuviin. Mentiin kattoon Scary Movie 4. Oltiin aika pettyneitä siihen. Mainoksen perusteella ois luullu, että se on parempi, mut ei sille mitään voi. nähty ainakin on!
kun oltiin menossa junaan joku alkoholisoitunut nainen alko minnalta kysyyn, että mihin se juna on menossa. minna vastas ystävällisesti, että ei hän tiä. "no mihin sä oot menossa?" "Kogarahiin" ja sit ne meni istuun. Sit se nainen isoon ääneen rupes Minnaa mollaamaan jollekin miehelle. Kyllä mua rupes ottaan pattiin! oikeesti! ois tehny mieli käydä sanoon sille pari valittua sanaan, mutta fiksuna tyttönä en ruvennnu sen kaa haastaan riitaa. ne viel jäi samalla asemalla pois kuin me.
illalla katoon sit vaan disney kanavaa. ei tullu mitään muutakaan hyvää..

Tot: 0.11s; Tpl: 0.01s; cc: 14; qc: 49; dbt: 0.0729s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb