Ready to GOOOOOOO!

Oceania » Australia » New South Wales » Sydney » Darling Harbour
December 15th 2008
Published: December 15th 2008

Afternoon!

Op deze blog kan je de komende weken terecht om te weten te komen of Australië werkelijk het beloofde land is, ofdat minirokjes omhoog vallen aan de onderkant van de wereld, of we beter kunnen dan Crocodile Dundee, en vele andere nutteloze maar belangrijke antwoorden op de vragen des levens!

Hopelijk genieten jullie ervan,
laat de commentaar maar komen, we doen ons best om af en toe de laatste stunts toe te voegen,

ciao!

Wouter & Anouk

ReisrouteReisroute
Reisroute

reisroute

17th December 2008

Have fun!!!
Hey Anouk, Heel de familie is toch blij dat ge beslist hebt om een rugzak mee te nemen! We zagen het allemaal al voor ons: Wouter die door de woestijn trekt met een valies met wieltjes achter zich aan! We hopen dat ge een super leuke reis hebt en we horen snel iets van jullie te horen! We missen jullie al! Vele kusjes van mama, Nathalie, Patrick en Izzie
17th December 2008

and off you go
Ondanks een kleine steek van jaloezie, toch erg benieuwd naar al jullie verhalen. Geniet van't zonneke, de feestdagen en elkander! Grtz Ingie
19th December 2008

hoi hoi
Hoi hoi, Zijn jullie goed aangekomen? Hoe was de vlugt en de lange reis? Groetjes xx
21st December 2008

hallo van mama
Dag Wouter en Anouk, Elk dag kijk ik naar jullie reisblog. Ik heb net samen met papa je eerste indrukken gelezen en foto's gezien. Jullie hebben het daar echt wel goed ! Ga je nog rechts kunnen rijden als je terugkomt ? Hier geven ze wel boetes voor rechts inhalen ! Momenteel halen we hier volle 10 graden, maar hoe warm is het bij jullie ? Nu weet ik nog niet of die rokjes omhoogvallen. Vliegen de ballonnen dan naar beneden ? Ik kijk al uit naar het volgende verslag, mama
21st December 2008

Mooie foto's
Hey levensgenieters, Ik zag net jullie fototjes... Wij zijn zoooooo jaloers!! Zalig weertje daar in het verre Australië. Zon zon zon, ik mis ze zo! :-) Ps: Foto's zijn zeker geslaagd!! Echt sjiek! Ps2: Proficiat met je rugzak!! Respect!!! :-) Geniet ervan!! Tot in januari! Dikke kus en fijne feestdagen ginder! wij
24th December 2008

Geniet van de reis! en van elkaar... In België is het crisis alom (de regering heeft ontslag genomen)... Dus blijf maar lekker lang weg ;) X

Tot: 0.076s; Tpl: 0.011s; cc: 13; qc: 29; dbt: 0.0335s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb