langs Hunter Valley terug naar Sydney

Published: May 4th 2008

herfst in Hunter Valleyherfst in Hunter Valleyherfst in Hunter Valley

Op de Undercliff Winery
Zo, Australie zit er bijna op.
We koersen verder richting het zuiden en overnachten in Port Macquairie omdat de stap naar hunter Valley net iets te lang bleek.
In Hunter Valley naar Wollombi doorgereden en langs verschillende Wineries gekomen. Bij underCliff nog verschillende wijnen geproefd en meegenomen en door naar Mulla Villa (B&B door Gerian & Marnix getipt, nog bedankt!).

We verbleven in een cottage naast de paarden en honden (zaten ook wombats maar helaas niet gezien) en hebben 's avonds heerlijk gedineerd met BYO formule (Bring Your Own wine).
De volgende dag na een heerlijk ontbijt kregen we een tip om voordelig ons hotel in Sydney te boeken. Onze gastvrouwen hebben ons aan een mooi 4 sterren hotel geholpen via deze site midden in het centrum zodat we de laatste dagen per voet nog het Victoria Building en de Botanic Gardens konden bezoeken. Na de wandelingen nog even lekker zwemmen en een rondje sauna in het hotel.

we sluiten ons Australie avontuur af op hoog niveau: Diner at The Summit Restaurant: op de 47e etage genieten we van een 360 graden uitzicht over Sydney by Night. Alle tafels maken in 1 uur en 45 min een ronde, precies
Sophie bij de PaardenSophie bij de PaardenSophie bij de Paarden

In Wollombi bij Mulla Villa, de groeten nog aan Molly (de hond) !
een mooie tijd voor ons 3 gangen diner met heerlijke wijn (www.summitrestaurant.com.au)

Tour d'Australie is afgerond, morgenvroeg vliegen we naar Shanghai !

Victoria BuildingVictoria Building
Victoria Building

mooi oud Victoriaans gebouw

Tot: 0.122s; Tpl: 0.019s; cc: 11; qc: 50; dbt: 0.0449s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb