syndebilleet!

Oceania » Australia » New South Wales » Cowan
April 30th 2006
Published: May 2nd 2006

Aamulla herättiin aikasin ja otettiin juna Cowaniin. Mentiin jo aikasemmin, jotta autettiin Päiviä juhlien laittamisessa. Siellä oli pomppulinna, leikkejä ja paljon ruokaa. Harmi vaan, että pomppulinnan ikäraja oli 9v. 😞 mä oisin halunnu sinne kans! mä laitoin lapsille leimat, joilla ne sit pääs pomppulinnaan. Aiheena oli dinosaurukset, niin leimat oli kans sen mukaset. Ruoat oli kaikki jotain dinosaurusjuttuja kans. Lapset oli aivan innoissaan siitä pomppulinnasta ja muista leikeistä mitä niille pidettiin. Karkki meni, mut kakkuun ei paljoo koskettu. se oli sellanen Dinosauruskakku. tosi hieno!
purettiin Päivin ja Adrianin kans juhlat ja mentiin sit niille. Me Alexin kaa mentiin vähäks aikaa trampoliinille. mä alan oleen jo aika hyvä. osaan pari "temppuakin"... heh! meni siinä kyllä hetki et mä opin ne, mut osaan kuitenki..
Päivi laitto meille ruokaa ja minä, minna ja alex pelattiin sitä simpson-peliä,joka tuotiin lahjaks. se on itseasiassa aika hyvä! 😊 ruoan jälkeen Päivi vei meidät kotiin. kello oli jo yli yheksän, ku oltiin takasi.. huh huh! mut oli aivan sairaan hauskaa, ku saatiin olla lasten kaa ja touhuta ylipaljon! 😊 ei ollu ainakaan tylsää eikä kerenny aatella missään välissä, että reissu lähestyy pikku hiljaa loppuaan.. (siis nää 2kk on tuntunu 2viikolta, niin meidän mielestä joudutaan lähtee ihan liian aikasin kotiin...)

Tot: 0.08s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 50; dbt: 0.0484s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb