eka leikkaus

Oceania » Australia » New South Wales » Concord
March 2nd 2006
Published: March 3rd 2006

Aamut on niin rankkoja! yön ois saannu nukuttua hyvin, mut sit roskakuskit alko tyhjentää roskiksia joskus viiden aikoihin.. Niin ja näin ihme unia kotopuolesta ja kavereista.. voi voi! tarkottaakohan tää koti-ikävää.. :P no ei kai!
Sairaalle mentiin puol kasiks, niinku oli käsketty. Meille ilmotettiin, et tulkaa vasta tunnin päästä. Vähäks potutti! sit hengailtiin siinä pihalla tunti. Heräämöstä meidät pistettiin kattoon silikoonin laittoa. Tai itseasiassa sillä tytöllä oli jo ennestää, mut sinne laitettiin uusi. Vähän rupes heikottaan ja kylmät väreet meni, ku ne otti sitä vanhaa silikonia ulos. Oli pakko pakko pistää istuun. Minna vaan kylmän rauhallisesti seisoskeli siinä mun vieressä. Sit seurattiin sitä tyttöä heräämöön. Se oli vasta 15-vuotias! oltiin aika järkyttyneitä..
Se meidän leikkaussalin hoitaja oli ylimukava!!! Niinku kaikki muutki täällä. Käytiin syömässä Tea Roomissa kaikkien hoitajien ja kirurgien kanssa. Kyllä ne vaan osaa olla ystävällisiä. Kaikki kutsuu meitä Darling, ku eihän ne meidän nimiä muista. 😊
Toinen leikkauksessa ne sit poisti kyynärpäästä vähän metallia. Se kirurgi tuli meille jutteleen ennen leikkausta ja sano, et seuraava leikkaus ois paljon mielenkiintosempi. " by the way, my name is Jeff!" Sit se kyseli kaikkee. Sillä oli kumisaappaat jalassa ja luultiin aluks, et se on joku huoltomies, ku laitteli siinä sitä leikkauspöytää valmiiks.. naurattihan meitä sit jälkikäteen..
Päästiin tänään vähän aikasemmin, ku oli niin hiljasta. Noh, mentiin sit Hurstvilleen ostoksille. Piti ostaa parit rintsikat, ku ne makso n.3euroo kipale! ja sit tietenkin apinasukkia ja apinayöhousut (miesten osastolta..) sekä aivan sairaan ihania Halinalle-alkkareita, joissa on Care Bear! 😉 ja tietenkin löydettiin sieltä nami nami popcorneja creamy caramel kuorrutuksella! nam!!!!!
iltapalaks hymynaamoja ja kalaa sekä jälkkäriks mangoa. Nam!
Meilläkin tulee Lost, mut se on pikkasen verran edellä, niin oon aivan pihalla mitä siinä tapahtuu!

2nd March 2006

vähänkö te ootte söpöjä noissa teijän teijän työpuvuissa...miten sillä tytöllä voi olla silikonit ku se oli vielä niin nuori? tehän voisitte kans ottaa siinä työn ohessa..mut ai niin..ethän sä tosiaan niitä tarvikkaan.. ;) koittakaa pärjätä sielä..ja syökää munki puolesta pretseleitä...

Tot: 0.138s; Tpl: 0.01s; cc: 13; qc: 46; dbt: 0.1019s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb